שתף קטע נבחר

נתניה: דדי בן דיין ייעדר מול מכבי חיפה

המגן השמאלי פצוע ואינו כשיר לקראת משחק הצמרת. לותר מתיאוס לשחקניו: "כולם יודעים מהי המשמעות של המשחק הזה, חייבים לנצח אותו". איתי שכטר ייחקר ב'וייצמן יער' בנוגע להעברתו מנצרת עילית ב-2006

מכה למכבי נתניה לקראת המשחק מחר (ב') נגד מכבי חיפה. הקבוצה תחסר את המגן דדי בן דיין הסובל מפציעה. בן דיין נחשב לאחד הברגים החשובים במערך של המאמן לותר מתיאוס ובמועדון מקווים כי חסרונו לא יפגע ביכולת של השחקנים, שגם כך אינם נמצאים בשיאם.

 

עדיין לא ידוע מי יחליף את בן דיין. בדרך כלל טל מעבי נקרא לדגל במקרה שהמגן הקבוע אינו יכול לשחק, אבל באימון הערב תירגל מתיאוס דווקא את החלוץ דלה ימפולסקי בתפקיד. מתיאוס מתכנן לפתוח במערך של חמישה שחקני הגנה, ומועמדותו של ימפולסקי לתפקיד המגן נובעת מהעובדה כי מתיאוס מעדיף לשחק עם מגן תוקף.


ימפולסקי במפגש קודם עם יניב קטן, ישחק בהגנה (צילום: אלי אלגרט) 

 

על פי האימון נראה כי גם הקשר שלו מנשה עשוי לאבד את מקומו. מנשה לא תורגל בהרכב הפותח ובמקומו הוצב החלוץ הדרום אפריקני נקוסי סיאבונגה, כשגם אבי כנפו נמצא בתמונה.

 

מחר, יום המשחק, מתכנן מתיאוס לשחקניו אימון טקטי שייערך בשעות הבוקר, בו יוחלט סופית על ההרכב שיפתח מול הירוקים. המאמן צפה עם שחקניו בקלטת ממשחקה של חיפה מול הכח עמידר רמת גן ואמר: "כולנו יודעים את המשמעות של המשחק הזה, אנחנו חייבים לנצח אותו". הבלם לואיס מרין אמר לקראת המשחק: "כולנו מודעים לחשיבות המשחק מול מכבי חיפה, נעשה הכל כדי לנצח". 

 

הרכב משוער: לירן שטראובר,קלמי סבן, לואיס מרין, זאב חיימוביץ', ביבאן פרנסמן, דלה ימפולסקי (טל מעבי); רביד גזל, אלברטו בלאנקו, אבי כנפו; נקוסי סיאבונגה, איתי שכטר.  

 

החלוץ איתי שכטר צפוי להיחקר בחברת החקירות 'וייצמן יער' על העברתו למכבי נתניה מנצרת עילית לפני כשלוש שנים. לטענת משרד החקירות, לא שולם לנצרת עילית מלוא הסכום, שעמד על 600 אלף דולר וכמאה אלף דולר חסרים מעיסקת ההעברה. בנתניה טוענים כי שילמו את כל הסכום שנדרש וכי הם אינם צד בעניין.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
דדי בן דיין
צילום: אלי אלגרט
מומלצים