שתף קטע נבחר

איטליה: נצחונות למילאן ופיורנטינה

הרוסונרי גברו בבית 0:1 על קליארי ונותרו במקום השלישי. אדריאן מוטו היקנה לויולה 1:2 ביתי על קייבו בדקה ה-90, שהעלה אותה למקום הרביעי. גנואה ניצחה את נאפולי 0:1, לאציו גברה על לצ'ה 0:2 בחוץ

מילאן לא תזכה העונה ככל הנראה באליפות איטליה, מכיוון שהפער בינה לבין המוליכה אינטר עדיין נראה גדול מאוד, אבל הערב (א') שמרו הרוסונרי על סיכויים קלושים במאבקי הצמרת כאשר ניצחו בבית 0:1 את קליארי במחזור ה-25 ושמרו על המקום השלישי, עם פער של 11 נקודות מהנראזורי ושתי נקודות מיובנטוס, המדורגת שניה.

 

 

הקשר ההולנדי קלארנס סיידורף כבש לזכות הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי בדקה ה-65, כאשר גילגל פנימה כדור שהגנת קליארי לא הצליחה להרחיק. מגן קליארי, דייגו לופז, התנגש בעת הספיגה עם שוער קבוצתו, פדריקו מארצ'טי, אם כי מצלמות הטלויזיה הראו שהוא נדחף על ידי פליפו אינזאגי בזמן המהלך. 

 

פיורנטינה עלתה למקום הרביעי לאחר שניצחה בבית את קייבו 1:2. סנטיאגו מוריירו כבש לחמורים המעופפים בדקה ה-13, אבל הויולה ביצעו מהפך. תחילה הצליחו להשוות משער של אלברטו ג'ילארדינו (74) והרומני אדריאן מוטו המשיך את הכושר המצויין בו הוא נמצא כשכבש את שער הניצחון בדקה האחרונה.

 

וינצ'נזו איטליאנו מקייבו הורחק בצהוב שני בדקה ה-82. גנואה השיגה ניצחון 0:1 בחוץ על נאפולי, משער של בושקו יאנקוביץ' (69). המארחים השיגו רק שתי נקודות בשבעת משחקיהם האחרונים וספגו שריקות בוז ממושכות מהקהל כאשר ירדו מכר הדשא. 

 

לאציו ניצחה בחוץ 0:2 את לצ'ה. פסקואלה פוג'יה (10) ואלכסנדר קולארוב (51) כבשו את השערים של הביאנקוסלסטי.

 

טורינו עלתה מעל לקו האדום בזכות ניצחון ביתי 0:1 על אודינזה, משער של פאולו דלפיורה עשר דקות מהסיום. מגן אודינזה, מאוריציו דומיצי, הורחק בתוספת הזמן.

 

יתר התוצאות

סמפדוריה 1 (ג'יאמפאולו פאצ'יני (61) - אטאלנטה 0

 

קטאניה 2 (צ'ירו קפואנו 35, אלסנדרו פוטנצה 74) - רג'ינה 0

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים