$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

ב"ש תפנה לאג'ידה אם לויטה לא ימשיך

הישראלי נמצא במגעים להאריך את חוזהו בווסרמיל. בקבוצה מקווים להשלים את קנית חצי מכרטיסו של תומר סוויסה

זיו אברג'יל  04.06.12 - 11:02
אג'ידה, מהשוערים הבולטים בליגה (אלן שיבר)
אג'ידה, מהשוערים הבולטים בליגה (אלן שיבר)
בהפועל ב"ש ממשיכים בהכנות לקראת העונה הבאה. הקבוצה מעוניינת בשוער הפועל פ"ת בעונה החולפת אוסטין אג'ידה, במידה שהמו"מ עם אוהד לויטה לא יסתיים על הצד הטוב ביותר והשחקן לא ימשיך עונה נוספת בקבוצה. אג'ידה, שהיה ממצטייני עונת הירידה של פתח תקוה, לא מתכוון לשחק בליגה הלאומית.

המאמן אלישע לוי נחת מהחופשה הפרטית שלו וכבר החל במספר פגישות עם ראשי הקבוצה ועם מספר סוכנים במטרה לסגור את הסגל לעונה הבאה. בב"ש מקווים לסגור עם החלוץ תומר סוויסה עד סוף השבוע, כאשר עם תום העסקה תקבל ב"ש 50 אחוזים מכרטיס השחקן והיתר ישארו אצל בעלי ק"ש איזי שרצקי.

ועוד במסגרת המבוקשים: בבאר שבע רוצים גם את מירקו אורמוש שלא ימשיך בהפועל ת"א. הקבוצה במו''מ עם היידוק ספליט אליה חזר השחקן בקיץ. גם קשר הפועל עכו מהראן ראדי על הכוונת בבירת הנגב, אבל הדרישות הכספיות שלו גבוהות.

לוי צפוי לפגוש שלושה שחקני הפועל ב"ש על מנת לסגור על חוזים חדשים איתם. מדובר בין היתר בקפטן אביתר אילוז, הבלם אבי יחיאל והקשר יוסי שבחון.