שתף קטע נבחר

בית"ר: קאלה לא יתבע, פרננדס בספק לשבת

כפי שפורסם ב-ynet, השוער, שייתכן ויפתח מול בני יהודה בשבת, החליט לסגת מהאיום בעקבות הקנס שספג עם יתר השחקנים, הארגנטינאי עדיין לא החלים מפציעתו. אצל הכתומים: חמד ומויאל חוזרים ל-11

כצפוי וכפי שכבר פורסם אתמול (ה') ב-ynet, טברטקו קאלה ויתר על כתב התביעה אותו תיכנן להגיש בנוגע לקנס אותו ספגו שחקני הקבוצה. עורך דינו של קאלה, ניר רשף, שלח אתמול מכתב ערעור על העונש, אך אחרי שיחה עם היו"ר איציק קורנפיין כבר היה ברור כי הקנס ע"ס 5,000 שקלים יישאר בסופו של דבר בעינו.

 

גורמים בקבוצה נזכרו כי קאלה זכה בעבר בבונוסים שונים, גם כשלא שיחק בהרכב ואולי זו אחת הסיבות לויתורו של השוער. קאלה אמר למקורביו כי הוא רוצה להיות חלק מהקבוצה ואינו מעוניין בבעיות. בבית"ר ירושלים אגב, עדיין לא החליטו מה לעשות עם הקנסות, אך אחת האפשרויות שהועלתה היתה להעבירם כתרומה.

 

קאלה אף שידרג את יכולתו באימונים האחרונים ויתכן כי יקבל הזדמנות לחזור להרכב במשחק בשבת מול בני יהודה (19:30), בעקבות פגיעה בראשו של אריאל הרוש. השוער הצעיר שהפך לקבוע של עטר בין הקורות, נמצא בספק למשחק, אך מרבית הסיכויים כי ישמור על מקומו.


פרננדס. עדיין לא כשיר במאה אחוזים למשחק מול בני יהודה (אלי אלגרט)

 

ניר נחום, שהפגין יכולת גבוהה כשנכנס כמחליף ב-3:4 על קרית שמונה בגביע, אמור לפתוח לראשונה בהרכב בית"ר ירושלים. ברק משה, שעלה לקבוצה הבוגרת מהנוער רק לפני חודש, ייכלל בסגל ואף עשוי לקבל דקות משחק בעקבות היעדרותו הצפויה של דריו פרננדס.

 

באימון היום התברר הקשר הארגנטינאי עדיין לא כשיר במאה אחוזים ועל כן, עידן טל, שהיה חולה במשך שלושה ימים והיום חזר להתאמן, צפוי לפתוח בהרכב, אולי אפילו כקשר אחורי בודד. אחת האפשרויות שנשקלות, היא שהמאמן ראובן עטר יפתח עם בלם שלישי בדמותו של שמוליק קוזוקין. אגב, קוזוקין תורגל גם כמגן, כשאפשרות נוספת היא שכריסטיאן אלבארס ישמש כקשר אחורי נוסף.

 

מי שצפוי לחזור להרכב הוא מיכאל זנדברג, שחזר לכושר והיה טוב באימונים האחרונים. זנדברג צפוי לרשת את מקומו של עידן ורד, בעיקר מאחר וביכולתו לשחק כקשר הגנתי יותר. עטר עדיין לא החליט על ההרכב ויודיע עליו לשחקנים במהלך השבת.

 

הרכב משוער: טברטקו קאלה; ניר נחום, שמעון גרשון, אריק בנאדו, אלירן דנין; כריסטיאן אלברז, עידן טל (שמוליק קוזוקין), אבירם ברוכיאן, מיכאל זנדברג (עידן ורד); עמית בן שושן, ברק יצחקי.


לוזון. "ההפסד בסיבוב הקודם לבית"ר - היסטוריה רחוקה" (ניר 'שוקו' כהן)

 

לוזון: "חשוב שהקהל שלנו יחזור מהמשחק שמח"

עם הפסד אחד בעשרה משחקים תגיע מחר (ש') בני יהודה לטדי למפגש מול בית"ר ירושלים (19:30), שבמחזור הליגה הקודם הובסה 0:4 על ידי הפועל ת"א. בסיבוב הראשון של העונה הפסידו הזהובים בבלומפילד 0:3, משחק אותו מכנה המאמן גיא לוזון "היסטוריה רחוקה".

 

"נעשה הכל בכדי לחזור מחר עם ניצחון", הבהיר המאמן גיא לוזון. בקבוצה מעריכים שקרוב ל-2,000 צופים יגיעו לתמוך בבני יהודה בטדי, בעוד שהאוהדים מצידם מבטיחים תפאורה של דגלים, בלונים וכן תצוגת עידוד. "הקהל שלנו יגיע מחר כפי שהוא הגיע לקרית שמונה", אמר לוזון, "מה שחשוב לנו זה שהאוהדים שלנו יחזרו מהמשחק שמחים".


תומר חמד חוגג עם החברים. חוזר להרכב על חשבון כחלון (ניר 'שוקו' כהן)

 

בפן המקצועי, המאמן יחסר מחר את כפיר אדרי ואלי אברבנל הפצועים, כשבעמדות המגינים ימשיכו לקבל קרדיט איציק עזוז ועוז ראלי. אל הקישור האחורי

יחזור קובי מויאל, שריצה עונש הרחקה של צהובים מול אום אל פאחם בגביע. מויאל ידחוק לספסל את הרוויה קובאצ'ביץ', שלא הציג יכולת גבוהה בגביע. שחקן נוסף שיאבד מחר את מקומו בהרכב הוא תמיר כחלון, אשר במקומו יפתח החלוץ תומר חמד.

 

איבן גרידו, שלא שיחק בשבועיים האחרונים לאחר שחלה באבעבועות רוח, חזר השבוע לאימונים אולם הוא לא ייכלל בסגל למשחק מחר על מנת שלא לסכנו ולאפשר לו מנוחה נוספת. ארגון האוהדים 'אריות יהודה' יעמיד מחר שני אוטובוסים לרשות האוהדים שרוצים להגיע לירושלים. ההסעות יצאו בשעה 16:00 מרחוב האצ"ל פינת ההגנה בשכונת התקווה בעלות של עשרה שקלים לאוהד.

 

הרכב משוער: דלה איינוגבה, איציק עזוז, דין מורי, מילאן מרטינוביץ', עוז ראלי, קובי מויאל, מהראן ראדי, פדרו גלבאן, אסי בלדוט, תומר חמד, אלירן עטר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
טברטקו קאלה
צילום: אביגיל עוזי
מומלצים