יום שני, 10.06.2024 שעה 18:56
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
8525-7536מכבי ת"א1
7428-7536מכבי חיפה2
6140-5536הפועל ב"ש3
5947-4836הפועל חיפה4
4444-3836מכבי בני ריינה5
4446-3936בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-38 33הפועל ירושלים1
4057-4433מכבי פ"ת2
3848-3633מכבי נתניה3
3745-2933מ.ס אשדוד4
3640-4533בית"ר ירושלים5
3649-2833הפועל חדרה6
3351-3533הפועל ת"א7
2451-2533הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • בני סכנין
  • 1 - 4
  • הפועל ב"ש
  • מכבי חיפה
  • 2 - 0
  • הפועל חיפה
  • מכבי ת"א
  • 0 - 2
  • מכבי בני ריינה

אבוטבול: עוד יגידו שזרקתי רימון על הבית של טביב

קשר הפועל ת"א סגר חשבון עם הבעלים אחרי הזכייה בגביע וה-1:2 על חיפה. שירזי: "ממשיך לעוד עונה", דמארי: "רואה את עצמי נשאר". צפו בתקציר

|
השחקנים מניפים את שירזי לאחר הזכייה (עמית מצפה)
השחקנים מניפים את שירזי לאחר הזכייה (עמית מצפה)

הפועל תל אביב היא מחזיקת גביע המדינה בפעם השלישית ברציפות לאחר הניצחון 1:2 על מכבי חיפה משער של נוסא איגייבור בדקה ה-92 של משחק הגמר. בסיום קרא וואליד באדיר לשי אבוטבול להניף איתו את הגביע למרות שעל פי אלי טביב, סיים הקשר את דרכו בהפועל ת"א

מאמן הקבוצה ניצן שירזי, אמר לאחר סיום המשחק: "הצוות המקצועי והשחקנים עשו את זה הכי כיף שיש וזה הופך את הגביע הזה לגדול יותר ממה שהוא באמת. באתי למועדון לפני ארבעה חודשים, בנקודת זמן מאוד קריטית למועדון ולקריירה האישית שלי. הייתי במקום בקריירה בו לא יכולתי להגיד לא למועדון כמו הפועל ת"א. למרות כל הבלאגן שבו ידעתי איזה עוצמות יש להפועל ואיך היא יכולה לצאת גם ממשברים"

שירזי לא הסתיר את העובדה שהיחסים בין בעלי הקבוצה אלי טביב לאוהדים הפריעו לעבודה: "עבדנו בתנאים לא אפשריים ובכל זאת סיימנו במקום שני ולקחנו גביע. אני רוצה לחבק את כל השחקנים שלי על כך שהם הצליחו לעשות את ההפרדה".

"במשך כל הזמן הזה הייתי צריך ללכת בין הטיפות ולהתעסק בלוליינות ולא באימון. היו מצבים כמעט בלתי אפשריים בין השחקנים להנהלה אבל הצלחנו להתגבר על זה. מתחנו את החבל עד הסוף ואפילו ששמעתי שהיום הייתה עוד תקרית שטוטו רב עם טביב, ביקשתי מהשחקנים שלי לא להיכנס לפינות האלה וגם אני לא רוצה להיכנס לאליהם. מתחנו את החבל הזה עד קצה היכולת, ננסה למתוח אותו עוד כמה שעות, היום בחגיגות אנחנו זורקים את הפלאפונים ולא מתעסקים בזה".

צפו בהפועל ת"א זוכה בגביע המדינה

על עתידו אמר מאמן האדומים: ”אני ממשיך בהפועל ת"א לעוד עונה, יש לי חוזה לעוד שנתיים וסיום העונה הזה היה מתוק למרות כל הקשיים. אני מאמין שעם כל הקשיים גם העונה הבאה תהיה מתוקה בזכות העוצמה שעומדת מאוחרי המועדון".

קנדה שר, אדל רקד והפועל חגגה גביע

שחקני הפועל חגגו, שירזי: מטורף

מנכ"ל הקבוצה, יעקב הלל, הוסיף: ”לא היה משחק גדול אבל הלב והנשמה הם אלו שניצחו. אחרי עונה כזו בהחלט מגיע לשחקנים האלה, הם ידעו לשים את כל הבלאגן בצד והיום על המגרש ראו כמה הם רוצים וכמה חשוב להם לסיים עונה כזאת עם תואר. מגיע להם כל הכבוד, עשינו היסטוריה, אנחנו הקבוצה הראשונה שלוקחת שלושה גביעים ברציפות".

שחקני הפועל חוגגים (עמית מצפה)
שחקני הפועל חוגגים (עמית מצפה)
 

למרות השמחה על הזכייה בגביע לא יכלו השחקנים להתעלם מחוסר הוודאות האופף את הקבוצה לגבי העונה הבאה. קשר האדומים, יגאל אנטבי אמר: "לא ברור מה יהיה שנה הבאה ולכן היה לנו חשוב לסיים את העונה הזאת עם טעם מתוק. אני שמח שעשינו את זה כולנו ביחד. חגגנו עם שי אבוטבול כי אנחנו מגובשים, אוהבים אחד את השני ותמיד נשחק ביחד".

חלוץ הפועל, עומר דמארי המשיך: "אנחנו שמחים ורוצים להמשיך ולחגוג. האמת היא שבגביע הדרך פחות חשובה, התוצאה היא שקובעת. גם השנה הוכחנו שאנחנו קבוצה טובה וזה לא סיום של תקופה, יש פה מספיק שחקנים עם חוזים ואני רואה את עצמי נשאר פה גם בשנה הבאה, אני מקווה שהכל יסתדר עם הבעלים".

שחקני הפועל חוגגים (עמית מצפה)
עומר דמארי מניף את הגביע (עמית מצפה)
 

על כך שאבוטבול הניף את הגביע עם באדיר אמר הבלם: "שי הוא הקפטן השני שלנו, הוא היה איתנו כל השנה והוא חלק מאיתנו. אנחנו שמחים שהוא הרים איתנו את הגביע. העונה הזאת גמרה אותי".

שי אבוטבול, התייחס  ליחסים עם הבעלים ולהנפת הגביע: "אלי טביב אמר הרבה דברים כל השנה. אני חושב שהיה עדיף לא להתעסק בדברים האלה במהלך העונה, לא רוצה להיכנס לפינות האלה. מענין אותי שזכינו בגביע והגענו למקום שני. הנפת הגביע זה עוד ניצחון בשבילי, נתנו לי הרגשה טובה, הרגשתי טוב עם עצמי, השחקנים עשו משהו שמראה על מחווה ומראה את מה שסימל אותנו כל השנה הביחד. אני חושב שגם אם היו בעלים אחרים היו קוראים לי להניף את הגביע. למרות כל הטלטלות והמסכות בכל מקום הביחד זה מה שהחזיק אותנו".

שחקני הפועל חוגגים (עמית מצפה)
שחקני הפועל חוגגים עם הגביע (עמית מצפה)
 

בתגובה להאשמות טביב אמר הקשר שלא שיחק בגמר: "תיכף תגידו שגם הנהג אוטובוס של הפועל לקח אותי לזרוק לו רימונים על הבית. לא רוצה להיכנס לזה אני לא חושב שזה בכלל דברים שאני אמור להגיב עליהם. שכל אחד יגיד מה שהוא רוצה, אני עם האמת שלי, עם החברים שלי ועם הקהל הנפלא הזה. אני לא רואה הסרט שאני לא בהפועל ת"א גם בשנה הבאה. נחכה עוד כמה ימים ונראה מה יהיו ההתפתחויות. מבחינתי זה לא נגמר ולא ייגמר".

אבוטבול, שושן, קנדה (שי לוי)
אבוטבול, שושן וקנדה ביציע. שמחה מהולה אצל השחקנים (שי לוי)
 

מגן הקבוצה, עומרי קנדה, בחר קודם כל להודות למאמנו: ”צריך להגיד כל הכבוד לניצן שירזי. הוא לא מאמן, הוא רופא. הוא בא אלינו לפני ארבעה חודשים לקבוצה מפורקת. לא האמנתי שיצא כלום מהעונה הזאת והוא חיבר אותנו ביחד, הרים את כל השחקנים והנה סיימנו במקום שני ועם גביע. לניצן יש חלק ענק בזה. חשוב שהוא יידע שכל השחקנים מבינים כמה הוא עשה בשבילם וכמה הוא הצליח לגרום לנו להיות מרוכזים ולתת הכל למרות כל מה שמסביב".

"אם הוא ממשיך במועדון אז אני לא מאמין לתסריטים השחורים שאומרים שנגמרה התקופה הטובה של הפועל. כל שנה אומרים את זה. פעם אומרים שעזבו שבעה כוכבים, פעם אומרים שהבעלים עוזב, אבל עובדתית יש לנו בשלוש השנים האחרונות שלושה גביעים, הופעה בליגת האלופות, העפלה פעמיים לשלב הבתים, העפלה לשמינית גמר הגביע האירופי וכמובן אליפות. כל יום בהפועל זה "חגיגה", אוהדים שבאים לקלל, זורקים בובות ומחאות. אין אף רגע משעמם בהפועל ואני אוהב את זה. אני אמשיך בהפועל ת"א ואם ניצן ימשיך תסמכו עליו שיהיה בסדר בשנה הבאה".

שחקני הפועל חוגגים (עמית מצפה)
קנדה מוביל את שחקני הפועל לחגיגות, המגן נהנה בקבוצה (עמית מצפה)
 

כובש השער שהבטיח את הגביע, נוסא אייגיבור, סיכם: ”אני אוהב את הפועל, אוהב את ישראל ואת הקהל. אני כל כך שמח קשה לי לתאר את זה היה לי כל כך חשוב לזכות בגביע והאדם שאני הכי מאושר בשבילו זה ניצן שירזי. כל כך מגיע לו. אנשים מבחוץ לא מבינים איך הוא שינה את הקבוצה וחיזק אותנו ואיזה אדם הוא. אני לא מבין למה חלק מהאוהדים באים לאימונים ומקללים אותו אז חשוב לי להבהיר שהגביע הזה הוא הרבה מאוד בזכותו ובטח שלא פחות ממני אפילו שאני כבשתי את שער הניצחון. אף אחד לא יודע מה יהיה עם הפועל בעונה הבאה וגם אני לא יודע. אני רוצה להישאר ואני לא יודע מה יהיה. לכן היה לי חשוב כל כך שאם זה המשחק האחרון שלי להביא להפועל תואר ולהיות מאושרים".
 

איגייבור (עמית מצפה)
כובש שער הניצחון, איגייבור, רגע לאחר שריקת הסיום (עמית מצפה)
 

שחקני הפועל ת&qout;א חוגגים (שי לוי)
שחקני הפועל ת"א חוגגים רגע לאחר הנפת הגביע (שי לוי)
 

שחקני הפועל חוגגים (עמית מצפה)
שחקני הפועל חוגגים (עמית מצפה)
 
אסור לפספס
נגןהצצה לדבר האמיתי: המשחק החדש של היורו
הצצה לדבר האמיתי: המשחק החדש של היורו
נגןצ'ארלס בארקלי כמעט ומכניס אגרוף לאוהד
צ'ארלס בארקלי מאיים על אוהד מציק באגרוף
נגןהכפילים של ריאל מדריד חוגגים עם הגביע
גם הכפילים של ריאל מדריד חוגגים עם הגביע
נגןאבא מסי מגיע לשחק עם תיאגו מול כל החברים
אבא מסי מגיע לשחק עם תיאגו מול כל החברים
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */