$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

האחות של לוזון במו"מ לרכישת הפועל פ"ת

אביבה מליחי ובעלה אילן, קבלן ידוע בעיר, מעוניינים לקנות מועדון כדורגל. עמוס לוזון כבר קיבל פניה, אבל נכון לעכשיו לא רוצה לוותר על מכבי. האופציה הבאה: היריבה העירונית. מקורב למשפחה: "הסגנון שלהם יהיה שונה משל עמוס"

שירלי בר דיין
שירלי בר דיין  15.05.12 - 13:07
יהיה על מה לדבר בארוחת השבת. עמוס ואיציק לוזון
יהיה על מה לדבר בארוחת השבת. עמוס ואיציק לוזון
פרסום ראשון

ימים סוערים עוברים על משפחת לוזון. מכבי פ"ת של עמוס ואיציק ירדה ליגה והשאירה לשניים לא מעט חומר למחשבה, אבי יושב ראש ההתאחדות נמצא תחת מתקפות מצד התקשורת ולא מעט אוהדי כדורגל בישראל בגלל מצבו של הענף ובעיקר ההתפרצות שלו בשבת האחרונה. בקרוב מאוד, כך נודע לאתר ערוץ הספורט, למשפחה הכי מפורסמת בכדורגל הישראלי, יהיה עוד עניין לדון בו בארוחות השבת.

אביבה מליחי, האחות של הלוזונים שהיתה ידועה בעיקר כאימו המגוננת של עידן בעת שזה שיחק בליגת העל, ובעלה אילן, קבלן ידוע בעיר, שמו לעצמם מטרה לרכוש מועדון כדורגל, כאשר שתי האופציות שעל הפרק  - האחת מפתיעה מעט והשניה הרבה יותר - הם מכבי פ"ת ו...הפועל פ"ת. גישושים ומשא ומתן ראשוני כבר יצאו לדרך עם גורמים משתי הקבוצות.

"באופן טבעי, הקבוצה הראשונה שאביבה ואילן רצו היא מכבי פ"ת, אבל עמוס הודיע שאין על מה לדבר", סיפרו גורמים בסביבת המשפחה. "כרגע, האופציה שעומדת על הפרק היא דווקא הפועל פ"ת. אתם צריכים להבין שמדובר במשפחה שחיה ונושמת כדורגל. אביבה היתה 30 שנים אשת צבא ואחרי שבנה עידן פרש, תמיד היה לה את הרצון לחזור ולהתעסק בכדורגל".

ראוי לציין כי מלבד עידן מליחי עצמו שפרש לפני מספר שנים אחרי ששיחק גם בבית"ר ירושלים ובבני יהודה, גם הבן הצעיר במשפחה, דור, הוא שחקן המשתייך לסגל הרחב של בוגרי מכבי פ"ת ומסיים חוזה העונה. כרגע מדברים במשפחה על מו"מ התחלתי בלבד כשהאב אילן מעוניין לשכנע את עמוס לוותר על מכבי פ"ת, ואילו אשתו רוצה לרכוש מועדון כדורגל בלי קשר לזהותו. "זה חלום שהיה לאביבה הרבה שנים ועכשיו אילן הסכים", אמרו גורמים. "הם לא מתכוונים להיות אמוציונליים ולקחת דברים אישית. לא תראו התבטאויות כמו האחים שלהם. הם אולי בני משפחה, אבל אנשים שונים לגמרי".

פרט להוריו, גם עידן מליחי יהיה מעורב וישתלב במחלקות הנוער בשל חוסר רצונו לאמן קבוצות בוגרים.