שתף קטע נבחר

צילום: אלי אלגרט

הכל נראה ירוק ואז בא טולברט

"יש רגעים שבשבילם שווה להיות אוהד כדורסל. מצפון תיפתח הטובה, חולון נישאה על כנפי אוהדיה המדהימים". אהוד כהנים חזר מוקסם מגמר הגביע המדהים בין הפועל חולון למכבי חיפה

יש רגעים שבשבילם שווה להיות אוהד כדורסל, אבל נתחיל דווקא עם המנוצחים, אם אפשר לקרוא כך לקבוצה שנתנה בחצי הגמר וגם אתמול (ה') משחק אדיר.

 

 

היה מרגש לראות את עידו קוז'יקרו ניגש בסיום להודות לאוהדים, לא רק בגלל הלב הענק שלו, אלא גם בגלל התחושה שמשהו גדול חדש מתחיל בחיפה, הרבה בזכות הישראלים שלה. מצפון תיפתח הטובה, רק חבל כנראה (מבחינתם) שלא הזדרזו שם עם ההחתמה של מאליק דיקסון.

 

במסיבת העיתונאים ביום רביעי, שאלתי את אבי אשכנזי אם המשחק האיטי לא עלול מבחינתו לעלות דווקא בסיום צמוד, כזה שיביא לידי ביטוי את היתרון של לואיס פלורס ובריאן טולברט בפעולות אחד-על-אחד. בדיעבד, זה בדיוק מה שקרה בסיום.

 

במחצית הראשונה אשכנזי דווקא הפתיע, שינה מסגנונו והצליח. בעשר הדקות הראשונות השאירה חולון את עמית בן דוד חופשי 4 פעמים לשלוש וקיבלה 3 שלשות. חולון הקשיבה כנראה יותר מדי למי שאמר שחיפה משחקת לאט, שכחה לרדת להגנה ונענשה במתפרצות של מאקי ורוס. חיפה סיימה את שני הרבעים הראשונים עם 44 נקודות והכל נראה ירוק.

 

אבל במחצית השנייה אשכנזי חזר, הרבה בזכות ההגנה המצוינת של חולון (7 נקודות בלבד לחיפה ברבע השלישי) לקצב שבו הוא רגיל לשחק. פלורס וטולברט

השתוללו וחולון חזרה למשחק, נישאת כרגיל על כנפי האוהדים הבאמת מדהימים שלה.

 

כשברבע האחרון העצבים דיברו, ההגנה של חיפה המשיכה לטחון, כשחולון נראתה עייפה והתקשתה לעשות סל. עם ארבעה גארדים על המגרש, ובמצב בו שום דבר קבוצתי לא עובד, מסתמכים על פעולות אישיות או ניסים. למרות זאת, הכל היה נראה כאילו הולך לכיוון של חיפה. ואז בא טולברט.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
טולברט עם פלורס ופרנקו
צילום: אלי אלגרט
מומלצים