שתף קטע נבחר

ערב סגול עמוק: אוהדי חולון חגגו גביע היסטורי

הצהובים-סגולים הגיעו בהמוניהם לפארק פרס בעיר וחגגו את התואר השני תוך פחות משנה. דני פרנקו הגשים חלום, יהוא אורלנד הודה לקהל וגדי רבינוביץ' ניסה לעכל: "אני כנראה מתלוצץ עם רופאיי". צפו בכתבה המרגשת

מלחיצת יד לפרס אל פארק פרס. אלפי אוהדי הפועל חולון חגגו עד שעות הבוקר את הזכייה ההיסטורית של הקבוצה בגביע המדינה. האוהדים הצהובים-סגולים הגיעו לבמות שהוכנו בפארק פרס בעיר וניסו לעכל את העובדה שקבוצתם האהודה היא מעתה הדאבליסטית הישראלית. 

 

 

"מאז שאני ילד חלמתי על דבר כזה, עכשיו צריך להמציא חלומות חדשים", סיפר המאמן המנצח, דני פרנקו, שחגג תואר ראשון בקריירת הבוגרים שלו. יהוא אורלנד, ששיחק בעונה שעברה בהפועל ירושלים, התבדח: "אני לא מתרגש, זכיתי כבר בגביע בעונה שעברה. זה לא יאומן, הרבה זמן לא ראיתי מאמץ קבוצתי כזה".

 

 

כשעלה על הבמה, אורלנד כבר היה יותר ממלכתי והודה לקהל: "רשמתם הצגה מהדהימה, כל המדינה ראתה אתכם. אנחנו גאים בכם ותהיו גאים בעצמכם". גם ראש

 העירייה, מוטי ששון, הגיע לחגוג עם השחקנים את התואר השני תוך פחות משנה. "שמח על היום ההיסטורי הזה", אמר ששון. "רוצה להודות לאוהדים על התנהגות מופתית שהביאה לחולון הרבה כבוד".

 

אחד האוהדים היותר מוכרים של חולון הוא גדי רבינוביץ', ששיחק בזמנו את 'טנצר המניאק' בסדרה שמש. רבינוביץ' ניסה גם הוא לעכל את גודל ההישג וסיפר, חצי בציניות וחצי ברצינות: "אני מחוסר הכרה, אבל בהכרה מלאה. כנראה שאני מתלוצץ עפ רופאיי. אין לי כוח לזה, אני לא מסוגל. או שתפסידו ב-15 או שתפסידו ב-15, משחקים כאלה יגמרו אותי".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
פרנקו וטולברט חוגגים
צילום: אלי אלגרט
מומלצים