שתף קטע נבחר

פרגוסון הדהים: סקולס נשאר עוד עונה ביונייטד

הקשר בן ה-37, שחזר בינואר האחרון מפרישה, ימשיך בסגנית האלופה עד 2014. פרגי התמוגג: "הוא נשאר ואני מאושר"

פול סקולס נשאר במנצ'סטר יונייטד. כך בישר הערב (ב') המנג'ר אלכס פרגוסון, יממה לאחר מחזור הנעילה הדרמטי ואיבוד תואר האליפות למנצ'סטר סיטי.

 

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

כזכור, הקשר בן ה-37 חזר בתחילת חודש ינואר מפרישה והפך לשחקן הרכב אצל השדים האדומים. סקולס, שמשחק בקבוצה מאז גיל 14, רשם במדיה כמעט 700 הופעות, בהן הבקיע 150 שערים.

 

מגיל 14 במועדון. סקולס וקרויף בימים עברו (צילום: גטי אימג'ס) (צילום: גטי אימג'ס)
מגיל 14 במועדון. סקולס וקרויף בימים עברו(צילום: גטי אימג'ס)

 

פרגוסון סיפר בערב סיום העונה המסורתי של יונייטד על הבשורה: "זהו, זה נסגר. הוא נשאר. אני מאושר". פרגי, שסקולס נחשב לאחד מהשחקנים האהובים עליו ביותר, מאמין כי הקשר אף ישחק עם נבחרת אנגליה ביורו הקרוב בפולין ואוקראינה.

 

פרגוסון: "ההיסטוריה שלנו הכי מפוארת"

מנצ'סטר יונייטד, כאמור, הסתפקה אתמול בסגנות למרות שניצחה 0:1 בחוץ את סנדרלנד וסיימה עם אותו מספר נקודות כמו של האלופה הטריה

. המנג'ר אלכס פרגוסון בירך אמנם את היריבה על הזכיה, אבל עקץ: "הם יכולים להמשיך לחגוג כמה שהם רוצים, אבל ההיסטוריה של הקבוצה שלנו מדברת בעד עצמה. יש לנו היסטוריה עשירה יותר מכולם ואנחנו לא צריכים לדאוג בקשר לזה. ייקח לסיטי עוד מאה שנה בכדי להשתוות אלינו".

 

על העתיד אמר המנג'ר הסקוטי: "עכשיו יש לנו אתגר ואנחנו טובים באתגרים, ננשל אותם מהתואר. כולנו נתנו את הכל וברור שאנחנו מאוכזבים. יכולנו להבקיע שבעה שערים, כי בעטנו לקורות והשוער שלהם ביצע הצלות פנטסטיות. בדרך כלל 89 נקודות מספיקות על מנת לזכות באליפות".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים