שתף קטע נבחר

הבקעה: הבעלים הרציקוביץ' יעבור להפועל ת"א

בעלי המועדון יעזוב את הקבוצה שתתפרק ויעבור אל האדומים שנלחמים בימים אלה על ההעפלה לליגת העל. מוטי אמסלם, יו"ר הבקעה: "שמח בשבילו, אבל מאוד עצוב עבורי"

כפי שפירסמנו לפני מספר ימים , מועדון הכדורסל מ.כ. הבקעה אמור להתפרק כבר בשבועיים הקרובים. ל-ynet ספורט נודעו פרטי העיסקה המתגבשים כאשר דורון הרציקוביץ, בעלי המועדון, צפוי לעבור להפועל תל אביב ושם ביחד עם חברת הניהול הוא ינהל ביחד עם עמותת האוהדים האדומים את הקבוצה.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

כרגע הפועל ת"א נאבקת על העלייה לליגת לוטו ומובילה 1:2 בסדרת הגמר נגד באר יעקב , כאשר המשחק הרביעי בסדרה יתקיים מחר. הרציקוביץ צפוי להעביר לקבוצה כשלושה מיליון שקלים וביחד עם שלושה מיליון שקלים מעמותת האוהדים, אמור התצקיב לעמוד על שישה מיליון שקלים.

 

אוהדי הפועל ת"א בכדורסל. בשנה הבאה יצטרף למועדון בוס חדש (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
אוהדי הפועל ת"א בכדורסל. בשנה הבאה יצטרף למועדון בוס חדש(צילום: אורן אהרוני)

 

כבר ביום שבת במסיבת סיום העונה של הבקעה אמר הרציקוביץ לסובבים כי הוא מתכוון להיות בהפועל תל אביב בעונה הבאה. מוטי אמסלם, יו"ר הבקעה, אישר את הדברים ואמר: "יש משא ומתן בין דורון הרציקוביץ לבין הפועל תל אביב. אם הוא ילך לשם אני אשמח בשבילו, אבל מצד שני זה יהיה לי מאוד עצוב, הבקעה בשבילי זה מפעל חיים שאני איתו כבר 30 שנה והוא הולך ונעלם".

 

קבוצת הנשים של הבקעה שסיימה את העונה במקום הרביעי אמורה להמשיך לפעול בליגת העל בשיתוף עם המועצות גני תקווה וקרית אונו. במידה והעיסקה תצא לפועל, פול דלייני,  הגארד המצטיין של הבקעה, צפוי אף הוא להצטרף לקבוצתו של ארז אדלשטיין בעונה הבאה בליגת העל.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
דורון הרציקוביץ
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים