שתף קטע נבחר

עוזרו של הודג'סון באנגליה: גארי נוויל

מינוי מפתיע נוסף בצוות האימון של נבחרת אנגליה: קפטן מנצ'סטר יונייטד בעבר, שמאז פרישתו שימש כפרשן טלוויזיה, קיבל את הג'וב ויטוס ליורו. אלכס מקליש פוטר מאסטון וילה

עוד לא נרגענו מהמינוי הדי מפתיע של רוי הודג'סון למאמן נבחרת אנגליה והיום (ב') קיבלנו מההתאחדות המקומית בשורה מעניינת נוספת. גארי נוויל, קפטן מנצ'סטר יונייטד בעבר, ישמש כעוזרו של הודג'סון ביורו הקרוב.

 

עוד ב-ynet ספורט: 

 

"כבר בפגישה הראשונה שלי עם ההתאחדות האנגלית אמרתי להם שגארי הוא מישהו שארצה לעבוד איתו בצוות", סיפר הודג'סון. אגב, נוויל לא אימן על הקווים ושימש מאז שפרש ב-2011 כפרשן כדורגל.

 

חבר חדש על הקווים. הודג'סון (צילום: AP) (צילום: AP)
חבר חדש על הקווים. הודג'סון(צילום: AP)
 

נוויל, למי שרק שכח, זכה בשמונה אליפויות עם מנצ'סטר יונייטד, שני גביעים, שני גביעי ליגה וכמובן גביע הצ'מפיונס הזכור ב-1999. הוא כמובן

נכלל לאורך השנים בנבחרת אנגליה ושיחק איתה בחמישה טורנירים גדולים. נוויל מצטרף לצוות המעובה של הודג'סון, הכולל גם את ריי לאוטון, ריי קלמנס ודייב ווטסון.

 

תחת הדרכתם של הודג'סון ונוויל תתמודד נבחרת אנגליה ביורו 2012 מול צרפת (11 ביוני), שבדיה (15 ביוני) והמארחת אוקראינה (19 ביוני). לפני כן היא אמורה להתאמן בקראקוב שבפולין ובספרד ולקיים משחקי הכנה נגד נורבגיה (26 במאי) מול בלגיה כעבור שבוע בוומבלי.

 

בינתיים, פוטר אלכס מקליש, מנג'ר אסטון וילה, שנלחמה עד מחזורי הסיום כדי לשרוד בפרמייר-ליג. מקליש מונה בתחילת העונה, על אף שלא הצליח להציל את ברמינגהאם מירידה לצ'מפיונשיפ. 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
גארי נוויל
צילום: gettyimages imagebank
מומלצים