שתף קטע נבחר

NBA: דאנקן הצטיין, הספרס ניצחו בדטרויט

כוכב סן אנטוניו קלע 18 נקודות, קטף 18 ריבאונדים והוליך את קבוצתו ל-79:83 על הפיסטונס. יוטה גברה על בוסטון. ראפר אלסטון עבר בטרייד מיוסטון לאורלנדו

טים דאנקן כבר ידוע כמה שנים טובות כמי שעושה את העבודה בלי הרבה רעש. לפנות בוקר (ו') שחקן הפנים של סן אנטוניו ספרס שוב 'דפק' כרטיס והוליך את קבוצתו לניצחון חוץ מרשים במיוחד, 79:83 על דטרויט פיסטונס.

 

 

דאנקן סיים עם דאבל-דאבל של 18 נקודות ו-18 ריבאונדים ואף קינח עם נקודת העונשין המכרעת שהבטיחה את הניצחון. "טים הוא הבסיס לכל מה שאנחנו עושים בקבוצה", הודה בסיום המאמן המנצח, גרג פופוביץ'. "הוא לוקח ריבאונדים, קולע סלים ואלה הדברים שאנחנו צריכים".


אייברסון לא מצליח לעבור את ההגנה של סן אנטוניו (צילום: AP)

 

הספרס כבר הוליכו 65:73, שש דקות לסיום, אבל הפיסטונס החלו לנגוס אט-אט בהפרש וסל ענק של אייברסון העלה אותם ליתרון 77:78. טוני פארקר וברוס בואן דייקו ארבע פעמים מהקו והעניקו לסן אנטוניו פלוס שלוש, 78:81. אייברסון, מי אם לא הוא, קיבל את ההזדמנות לשלוח את המשחק להארכה, אבל החטיא שלשה פנויה. דאנקן לקח את הריבאונד וסגר את העניין, כאמור, מהעונשין.

 

"המספרים שלו אומרים המון על דאנקן", סיכם מאמן דטרויט, מייקל קורי. "אנשים לא נותנים לו מספיק הערכה, לא מבינים איזה שחקן גדול הוא". מלבד דאנקן, היה זה פארקר שקלע 19 נקודות וחילק 11 אסיסטים. כל זאת ללא מאנו ג'ינובילי הפצוע שייעדר בין שבועיים לשלושה מהמגרשים. 31 נקודות של אייברסון לא הספיקו לדטרויט שספגה הפסד חמישי רצוף.


דרון וויליאמס מיוטה מול קווין גארנט מבוסטון (צילום: AP)

 

רבע אחרון גדול של שחקני יוטה (בו רצו 19:30) סידר לג'אז ניצחון 85:90 יוקרתי על בוסטון סלטיקס. הסלטיקס כבר הוליכו ב-11 הפרש ברבע השלישי, גם ללא קווין גארנט

 שיצא לפני המחצית מהפרקט בשל מתיחה, אולם נפלו בסיום. רוני ברואר קלע 16 ליוטה, כולל הריבאונד החשוב במשחק בדקה האחרונה. פול פירס בלט בסלטיקס עם 20 נקודות.

 

ראפר אלסטון באורלנדו

יוסטון חשקה לא מעט זמן בקיילי לוארי ועכשיו היא סוף כל סוף הצליחה לשים את היד עליו. הרוקטס היו מעורבים בטרייד מעניין מאוד, שהביא את לוארי, אבל אילץ אותם להיפרד מראפר אלסטון.

 

אלסטון, שהוליך את יוסטון עם 5.3 אסיסטים העונה, עבר לאורלנדו מג'יק, תמורת בריאן קוק והאפשרות, כאמור, להחתים את לוארי. קוק הובא גם כדי לחזק את משחק הפנים, זאת לאחר העובדה שטרייסי מגריידי סיים את העונה בשל פציעה.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
טים דאנקן מול אנתוני מקדייס
צילום: רויטרס
מומלצים