$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

צ'כיה פרסמה את הסגל שלה ליורו 2012

רוסיצקי מוליך את 24 המוזמנים של המאמן מיחל בילק. אלא אם צ'ך ייפצע בגמר האלופות, השוער גריגר ינופה

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  14.05.12 - 13:53
רוסיצקי. יפתיעו שוב? (gettyimages)
רוסיצקי. יפתיעו שוב? (gettyimages)

במשך השנים צ'כיה בנתה לעצמה מוניטין של אחת הנבחרות המלהיבות והמפתיעות באירופה, אבל בתקופה האחרונה היא איכזבה. לגביע העולמי בדרום אפריקה היא כלל לא הגיעה וביורו הקודם הודחה בשלב הבתים. לקראת אליפות אירופה המתקרבת הזמין מאמן צ'כיה מיחל בילק סגל של 24 שחקנים בתקווה לחזור ולהפתיע.

כוכב הנבחרת ללא ספק הוא תומאס רוסיצקי, קשר ארסנל שהחמיץ את היורו הקודם ב-2008 בגלל פציעה. הוא ינסה להנהיג את הצ'כים בעזרת תומאס נסיד, חלוץ צסק"א מוסקבה שחזר מהיעדרות ממושכת בעקבות פציעה קשה ומילאן בארוש מגלאטאסראיי שאיבד הרבה מנכסיו בשנים האחרונות.

בילק למעשה כבר החליט על הסגל הסופי שלו, אבל הזמין את שוער טפליצה תומאס גריגר בתור רשת ביטחון למקרה שפטר צ'ך ייפצע בגמר ליגת האלופות במדי צ'לסי. "ככל הנראה הסגל הסופי יהיה זהה", אמר בילק.

צ'כיה הוגרלה לבית קל ביותר עם יוון, פולין ורוסיה. לפני הטורניר מצפה לה משחק אימון עם ישראל ב-26 לחודש וגם מול הונגריה ב-1 ליוני.

הסגל המלא:
שוערים
: פטר צ'ך (צ'לסי), יארוסלב דרובני (המבורג), יאן לסטובקה (דניפרופטרובסק), תומאס גריגר (טפליצה).
הגנה: תאודור גברה סלאסי (ליברץ), רומאן הובניק (הרתה ברלין), מיחל קדלץ (באייר לברקוזן), דויד לימברסקי (ויקטוריה פלזן), דניאל פודיל (צ'זנה), פרנטישק ראיטורל (ויקטוריה פלזן), תומאס סיבוק (בשיקטש), מארק סוצ'י (ספרטק מוסקבה).
קישור: תומאס הובשמן (שחטאר דונייצק), פטר יאריצ'ק (וולפסבורג), דניאל  קולאר (ויקטוריה פלזן), מילאן פטרזלה (ויקטוריה פלזן), ואצלב פילאר (ויקטוריה פלזן), יארוסלב פלאשיל (בורדו), יאן רזק (אנורתוזיס פמגוסטה), תומאס רוסיצקי (ארסנל).
התקפה: מילאן בארוש (גלאטסאראיי), דויד לפאטה (יאבלונץ'), תומאס נסיד (צסק"א מוסקבה), תומאס פקהארט (נירנברג).