שתף קטע נבחר

דירוג: סלע ירד למקום ה-71, פאר ל-54

הטניסאי הבכיר של ישראל ירד תשעה שלבים, רוג'ר פדרר עלה למקום השני. נשים: שחר פאר ירדה מקום אחד, סרינה וויליאמס עלתה למקום השישי

חצי מעונת הטניס כבר מאחורינו ולפנינו הגראנד סלאם השני של העונה בפריז, שיחרוץ גורלות לגבי מי שייכנס לטורניר האולימפי בלונדון. עוד קודם לכן, היום (ב') פורסם הדירוג החדש שמרמז מי מתקרב למטרה זו ומי מתרחק.

 

אצל הגברים, הטניסאי הבכיר של ישראל דודי סלע ירד תשעה מקומות ותופס את המקום ה-71 בדירוג העולמי, לאחר הפסדיו בסיבובים הראשונים בטורנירים האחרונים בהם השתתף בפראג ובבלגרד.

 

תשתתף היום בטורניר רומא. שחר פאר (צילום: AP) (צילום: AP)
תשתתף היום בטורניר רומא. שחר פאר(צילום: AP)

 

השינוי העיקרי בצמרתהיה החלפת המקומות בין רוג'ר פדרר, אלוף טורניר מדריד מאתמול שעלה למקום השני בעולם, על חשבונו של רפאל נדאל, שהודח

כבר בשמינית הגמר וירד למקום השלישי.

 

בזוגות, אנדי רם ויוני ארליך ממשיכים להתקדם לאחר זכיתם בטורניר בלגרד ומתקרבים להופעה שלישית ברציפות במשחקים האולימפיים. שניהם רשמו קפיצה של ארבעה מקומות נוספים, כאשר ארליך מדורג במקום ה-40 ורם מיד אחריו.

 

אצל הנשים, שחר פאר שתפתח היום את השתתפותה בטורניר רומא, ירדה שלב אחד למקום ה-54. ויקטוריה אזרנקה ממשיכה להוליך את הדירוג, אבל את הקפיצה הגדולה ביצעה סרינה וויליאמס, שהביסה את הבלארוסית בגמר מדריד ועלתה למקום השישי בעולם.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
דודי סלע
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים