$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

באלוטלי בסגל המורחב של איטליה ליורו

פראנדלי הזמין 32 שחקנים, ביניהם די נטאלה שלא שיחק מאז מונדיאל 2010 ואנטוניו קסאנו שהתאושש מניתוח לב

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  14.05.12 - 10:05
באלוטלי. הזדמנות לשפר את המוניטין (gettyimages)
באלוטלי. הזדמנות לשפר את המוניטין (gettyimages)

רק אתמול (ראשון) מריו באלוטלי שותף לחגיגות האליפות של מנצ'סטר סיטי, והוא כבר קיבל עוד בשורות משמחות. החלוץ הבעייתי זומן לסגל המורחב של צ'זרה פראנדלי ליורו הקרוב בפולין ואוקראינה, שכולל 32 שחקנים.

היו לא מעט סימני שאלה סביב זימונו של באלוטלי בן ה-21, שהסתבך בפרשיות מבישות על בסיס קבוע בעונה החולפת, כולל השעייה מ-9 משחקים בסוף העונה. עם זאת, הוא עשוי ללבוש את מדי הסקואדרה אזורה בקיץ, כמו גם אנטוניו די נטאלה מאודינזה. חלוץ הזברות שיחק בנבחרת בפעם האחרונה בגביע העולמי ב-2010, אבל נהנה מעונה נהדרת בסופה הקבוצה העפילה לליגת האלופות.

עוד סיפור מעניין הוא זה של אנטוניו קסאנו, שנכלל גם הוא ברשימה. שחקן מילאן עבר במהלך העונה שבץ וניתוח בליבו, אבל התאושש נהדר וחזר לאחרונה למדי הרוסונרי. בין 32 השמות אפשר למצוא 4 שחקנים שעשויים לערוך בכורה בנבחרת איטליה, כולל מרקו וראטי שמשחק בפסקארה מהליגה השנייה, בנוסף לאזקיאל שלוטו מאטאלנטה, מאטיה דסטרו מסיינה ועמנואלה ג'יאקאריני מיובנטוס.

האלופה הטרייה יובה שולטת בסגל האיטלקי עם 7 נציגים. הסגל הסופי של 23 שחקנים ייקבע ב-29 למאי.

32 השחקנים שנבחרו הם:
שוערים:
ג'יאנלואיג'י בופון (יובנטוס), מורגן דה סנקטיס (נאפולי), סלבאטורה סיריגו (פ.ס.ז'.), אמיליאנו ויוויאנו (פאלרמו).
הגנה: איגנציו אבאטה (מילאן), דווידה אסטורי (קליארי), פדריקו בלצרטי (פאלרמו), אנדראה ברצאלי (יובנטוס), סלבאטורה בוקטי (רובין קאזאן), לאונרדו בונוצ'י (יובנטוס), ג'יורג'ו קייליני (יובנטוס), דומניקו קרישיטו (זניט סט. פטרבורג), כריסטיאן מאג'יו (נאפולי), אנג'לו אוגבונה (טורינו), אנדראה ראנוקיה (אינטר).
קישור: לוקה צ'יגאריני (אטאלנטה), דניאלה דה רוסי (רומא), אלסנדרו דיאמנטי (בולוניה), עמנואלה ג'יאקריני (יובנטוס), קלאודיו מרקיסיו (יובנטוס), ריקארדו מונטוליבו (פיורנטינה), תיאגו מוטה (פ.ס.ז'.), אנטוניו נוצ'רינו (מילאן), אנדראה פירלו (יובנטוס), אזקיאל שלוטו (אטאלנטה),  מרקו וראטי (פסקארה).
התקפה: מריו באלוטלי (מנצ'סטר סיטי), פאביו בוריני (רומא), אנטוניו קסאנו (מילאן), מאטיה דסטרו (סיינה), אנטוניו די נטאלה (אודינזה), סבסטיאן ג'ובינקו (פארמה).