$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

גלאטסראיי אלופת טורקיה אחרי 0:0 עם פנר

10 כרטיסים צהובים, שני מורחקים, אבוקות בוערות ואש ביציעים. הדרבי באיסטנבול נחתם בחגיגות של האורחת

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  12.05.12 - 21:17
הקאן בלטה בדרבי, עוד אליפות לגלא (gettyimages)
הקאן בלטה בדרבי, עוד אליפות לגלא (gettyimages)
הכל נראה מסודר לכבוד פנרבחצ'ה, שהגיעה למחזור הנעילה בטורקיה בפיגור של נקודה בלבד אחרי המוליכה. משחק ביתי, קהל לוהט, זיכוי מעודד בפרשת מכירות המשחקים והמון מוטיבציה, אבל האריות מהעבר השני היו פשוט חזקים מדי. גלאטסראיי חילצה נקודה מהדרבי הגדול של איסטנבול במשחק האחרון של העונה וזכתה באליפות ה-18 בתולדותיה.

שוער נבחרת אורוגוואי פרננדו מוסלרה הצליח לשמור על רשת נקיה מול ההתקפות העקשניות של המארחים, שבדקה ה-65 איבדה את איסייאר דיא הסנגלי בכרטיס צהוב שני. המשחק התחמם, אבל הבחורים של פתיח טרים לא הצליחו לנצל את היתרון המספרי ובדקה ה-80 שילמו באיבוד תומאש אויפאלושי הצ'כי בצהוב שני משלו.

פנרבחצ'ה, שההפסד היחיד שלה בחודשיים האחרונים היה בדרבי מול בשיקטאש לפני שני מחזורים, הוכיחה שהעונה לא ממש הולך במפגשים העירוניים החשובים. האבוקות בערו ביציעים וגם מדורות נדלקו פה ושם, שערים לא הובקעו עד הסיום ו"רק" 12 כרטיסים נשלפו. מחזור הסיום של בית הגמר (לאחר קיזוז) הסתיים בכך שגלא אלופה לראשונה מאז 2008.

עם הזכיה הזאת השוותה גלאטסראיי את שיא הזכיות של פנרבחצ'ה בתואר עם 18 הנפות וגם את הכרטיס לשלב הבתים של ליגת האלופות היא קטפה. פנרבחצ'ה תנסה את מזלה בסיבוב השלישי של מוקדמות הצ'מפיונס, בעוד שטרבזונספור, בשיקטאש ובורסאספור ינסו את מזלן בליגה האירופית. אגב, מלך שערי הליגה הוא בוראק יילמאז מטרבזונספור, שכבש 32 פעמים ב-31 מחזורים.