$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

צפו בב"ש נשארת עם 1:3 על בית"ר ירושלים

לוי ושחקניו עמדו במשימה ולא חיכו למתנות מהיריבות לתחתית. דובב גבאי (צמד) ושבחון כבשו, אייבינדר רק צימק. ברקת: "מאושרת, השיער הלבין העונה". רן בן שמעון הוא האופציה המועדפת על הקבוצה

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  12.05.12 - 21:00

הפסדים כואבים, תצוגות חלשות, עימותים פנימיים, ביקורות של גורמים ומקורבים, שיחות קשות של הבעלים עם השחקנים... מה לא עבר העונה על הפועל באר שבע? אבל לרגע אחד, שחקני הקבוצה הזו יכולים סוף סוף לחייך. הדרומיים הבטיחו הערב (שבת) את ההישארות במחזור האחרון עם 1:3 ביתי על בית"ר ירושלים וראו את מכבי פ"ת יורדת אחרי 20 שנה לליגה הלאומית (היא רק השיגה 0:0 מול רמת השרון).

אז נכון שב"ש היתה בליגה הלאומית רק לפני ארבע שנים, אבל חייבים לציין לטובה את העובדה שהיא מייצגת אוכלוסיה רבה ולמשחק החשוב הזה הגיעו לא פחות מ-11,000 אוהדים, מספר מכובד לכל הדעות. עובדה, שהופכת אותה לקבוצה ראויה בליגה הבכירה שלנו.

המסע של הקבוצה בדרך להישארות לא היה קל, בלשון המעטה, ובשבועיים האחרונים החבורה של גיא לוי פישלה בגדול. למחזור ה-37 היא הגיעה כשמכבי פ"ת נושפת בעורפה (רק נקודה אחת פחות ממנה) אבל לפחות ידעה שהעניינים עדיין תלויים בה. בשונה ממקרים רבים העונה, השחקנים יצאו למגרש כמו מלוע של תותח ותוך רבע שעה הם היו ביתרון של שני שערים. אמנם אייבינדר צימק בחצי הראשון אבל דובב גבאי סגר את סיפור ממש לפני ההפסקה.

גיא לוי זכה ללא מעט ביקורות בתקופה האחרונה (חלקן מוצדקות לחלוטין). הערב, הוא החליט להשאיר את עידו אקסברד על הספסל, פתח עם סיראז' נאסר ודובב גבאי ביחד ופגע בענק. השניים הללו היו אחראים לשער הראשון כשגבאי השלים צמד אישי. גם יוסי שבחון זכה למחמאות. הקשר שהגיע לדרום על תקן של שחקן ותיק ומנוסה לקח על עצמו את האחריות במשחק הזה והיה אחד המצטיינים עם השער השני של קבוצתו.

ומה לגבי בית"ר ירושלים? היא לא הציגה את היכולת שלה ממרבית שלבי הפלייאוף התחתון אבל אי אפשר להגיד שהיא "נתנה" ליריבה. שחקניה ניסו אבל כנראה שבמשחק כזה, כשקבוצה אחת חייבת את הנקודות והשניה כבר חושבת על הים, אין מנוס מתוצאה כזו.

"אין אושר גדול יותר מזה", אמרה אלונה ברקת, "אני שמחה שהשחקנים עשו את זה. אני חושבת שהספר שלי כל שבוע עשה צבע כי השערות הפכו ללבנות. עברתי הרבה התקפי לב. שמחה שהמטרה הושגה. דבריו של אבי לוזון? אמר את הדברים מאכזבה ואני לא שופטת אותו על כך. אני עוד לא מתעסקת במאמן לעונה הבאה וכשיהיה - תדעו".

למרות שאלונה ברקת לא מתבטאת בנושא, סיכויים קלושים שגיא לוי ימשיך. כבר מחר ברקת תשב עם מנכ"ל המועדון אסי רחמים ותדון לגבי זהות המאמן. כרגע האופציה המועדפת היא רן בן שמעון כשגם אלישע לוי ואלי כהן מעכו בתמונה. על פי גישושים שנעשו, במועדון מבינים כי העלויות של בן שמעון גבוהות וזה דבר שעלול למנוע את הגעתו.

מהלך המשחק
איזו פתיחה. כבר בדקה ה-6 ההימור של גיא לוי הצליח. סיראז' נאסר הגביה לרחבה ודובב גבאי התרומם ונגח פנימה מ-7 מטרים, 0:1. לא עברו 8 דקות (הדקה ה-15) וקיבלנו שיחזור של השער. הפעם היה זה דוידזאדה שהקשית לרחבה ויוסי שבחון נגח את ה-0:2. בדקה ה-23 ראינו משהו מהירושלמים, ערן לוי ניסה את כוחו מ-18 מטרים אך לויטה הדף.

המשחק התעורר לחיים בדקה ה-33 כשערן לוי ירה כדור מזווית קשה, לויטה הדף למרכז הרחבה ואייבינדר דחק פנימה, 2:1. בדקה ה-35, שבחון שלח כדור גדול לרחבה ודיא סבע ניסה מהאוויר אבל זה לא ממש עבד לו. השער העיר את הירושלמים ובדקה ה-43 ערן לוי ירה טיל למסגרת, לויטה התעופף והציל. רגע לפני ההפסקה (45), גביש בעט מספרת, פילאבסקי לא הצליח להרחיק ודבאי כבש את השני שלו מ-5 מטרים, 1:3. שער חשוב ביותר למארחת.

צפו בתגובות נוספות מבאר שבע-->
בדקה ה-50, ערן לוי שוב ניסה ממרחק אבל הכדור רק טס לשמיים. 4 דקות אחר כך, סבע השתחרר בקלות ומ-14 מטרים ניסה לבעוט בצורה מתוחכמת אך הרוש לא נלחץ וקלט. בדקה ה-62 שוב סבע מחמיץ הפעם הוא קיבל כדור ודוידזאדה אבל הסתבך עם הרגליים.

הרכבים
ב"ש: אוהד לויטה, ריאן אדליי, אבי יחיאל, עודד גביש, אופיר דוידזאדה, ווילאם סוארס, ננאד קיסו, יוסי שבחון, דיא סבע (איבן גרידו/86), סיראז' נסאר, דובב גבאי (עידו אקסברד/79).
בית"ר: אריאל הרוש, שי חדד, אנדריי פילאבסקי (מתן בראשי/89), תומר בן יוסף, חיים מגרלשווילי, דריו פרננדס (לירון דיאמנט/82), ברק משה (אופיר עמרם/46), דן אייבינדר, אבי ריקן, צחי אליחן ערן לוי.