שתף קטע נבחר

המשטרה חוקרת העברת "ההומלס" ליונייטד

משטרת פורטוגל החלה לחקור את החתמת בבה בקבוצה של פרגוסון לפני שנתיים. סוכנם של מוריניו ורונאלדו מעורב בסיפור

לפני שנתיים, נדהמו אוהדי מנצ'סטר יונייטד אחרי שהקבוצה הודיעה על החתמתו של בבה, חלוץ פורטוגלי, שבעברו היה חסר בית. כעת, מקבל הסיפור הביזארי תפנית לא צפויה, כאשר משטרת פורטוגל החלה לחקור את אחת ההעברות הכי הזויות בכדורגל העולמי.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

"הגרדיאן" האנגלי דיווח אתמול (ו') כי המשטרה הפורטוגלית זימנה לחקירה את גונשאלו רייס, שהיה סוכנו של השחקן עד שפוטר על ידו יומיים לפני המעבר. מי שהחליף את רייס היה חורחה מנדס, סוכנם של כריסטיאנו רונאלדו וז'וזה מוריניו בין השאר, שגרף עמלה עצומה מהעסקה.

 

בבה חוגג את השער היחיד שכבש במדי יונייטד.שווה 9 מיליון אירו?  (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
בבה חוגג את השער היחיד שכבש במדי יונייטד.שווה 9 מיליון אירו? (צילום: רויטרס)

 

בזמנו התלונן רייס בהתאחדות הפורטוגלית כי בבה פיטר אותו שלא כדין ושמספר שבועות לפני המהלך, החלוץ חתם במדי ויטוריה גימראייש. אחרי שהופיע בשישה

משחקי הכנה במדי גימראייש, הופיעה לפתע ידיעה בעיתון "מארקה" הספרדי כי מוריניו שוקל להחתימו, מה שגרם ליונייטד להאיץ את סגירת העסקה.

 

על פי הדיווח, מתוך 9 מיליון היורו ששילמה יונייטד - סכום מופרז לכל הדעות עבור שחקן שברזומה שלו עונה אחת בקבוצה מהליגה השלישית בפורטוגל - 3.6 מיליון עברו לחשבונו של מנדס. האחרון חתם עם בבה על הסכם חסות לא שכיח לפני שהעבירו לקבוצה של אלכס פרגוסון, לפיו הוא ירוויח סכומים נכבדים מהמשכורת שירוויח החלוץ בכל קבוצה בה יחתום.

 

פרגוסון. החתים את בבה, למרות שלא ראה אותו משחק מעולם (צילום: AP) (צילום: AP)
פרגוסון. החתים את בבה, למרות שלא ראה אותו משחק מעולם(צילום: AP)

 

עם החתמתו של בבה באוגוסט 2010, לא מעט אנשים באי הבריטי הרימו גבה, שכן פרגוסון הודה שהחלוץ הוא השחקן הראשון שהוא מחתים

מבלי לראות אותו אפילו בקלטת וידאו, אלא רק על סמך המלצה מקרלוס קירוש, שהיה עוזרו. העבר של השחקן, שעבר ילדות קשה כיתום ואף היה חסר בית תקופה מסוימת, תפס את הכותרות באנגליה, הרבה יותר מאשר יכולתו על המגרש.

 

בבה שיחק ביונייטד עונה אחת, בה שותף פעמים בודדות וכבש שער אחד, לפני שהועבר בהשאלה לבשיקטאש בתחילת העונה הנוכחית. גם בטורקיה הוא לא שיחק כמעט בגלל פציעות ואת מרבית זמנו הוא מעביר בפורטוגל. 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים