$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

גלבאן: בעונה הבאה ננסה להילחם על אליפות

אחרי שסייע להבטיח את המקום באירופה בעונה הבאה, כוכב בני יהודה מכוון גבוה: זה הישג גדול, אנחנו מאושרים

שירלי בר דיין
שירלי בר דיין  10.05.12 - 08:16

בני יהודה פתחה את העונה הנוכחית עם 4 נקודות מתוך 12 אפשריות, וקולות להחליף את יוסי אבוקסיס החלו לעלות. אט אט הכתומים התאוששו מהפתיחה הרעה ואמש (רביעי), מחזור אחד לפני סיום העונה, גם הגיע השיא. בני יהודה חזרה מפיגור 2:0 מול מכבי תל אביב לניצחון 3:4, העפילה למקום השני ולמעשה הבטיחה את הכרטיס למוקדמות הליגה האירופית 90 דקות לפני הבאזר. במועדון ציינו כי מדובר בהישג השיא של בני יהודה ב-20 השנים האחרונות.

בימים הקרובים יכריזו במועדון על הסכם השותפות בין ברק אברמוב למשה דמאיו אולם עם זאת, התקציב לא אמור לגדול משמעותית. מה שכן עשוי לגרום לתקציב לגדול, הוא מכירת שחקנים והראשון שבהם הוא חסן אבו זייד, שמועמד לגנק הבלגית. במועדון מודעים לעובדה שעל מנת להצליח יותר באירופה ולהעפיל לבתים, הם יהיו חייבים להביא חיזוק רציני כאשר בינתיים ינסו להאריך את החוזים של דין מורי, איציק עזוז ודינו אנדלובו, שמבקרה שלו בני יהודה רק צריכה לממש את האופציה.

הכוכב הגדול של בני יהודה, פדרו גלבאן, סיפר על התחושות אחרי השלמת המשימה. "אני מאוד מאושר מהניצחון הזה וגם מהשער שכבשתי. אני שמח שהאוהדים וכל מי שקשור לקבוצה מאושרים אחרי המשחק הגדול הזה. זה היה משחק חשוב מאוד עבורנו ואנחנו נמצאים כעת במקום טוב בטבלה. זה הישג מצוין", אמר הארגנטיני.

גלבאן נחשב כבר תקופה ארוכה לאחד הזרים הטובים בישראל ולבטח יהיה מבוקש על ידי הקבוצות הגדולות במהלך הקיץ, אבל כרגע הוא לא מעוניין להתעסק בזה. "אני חתום על חוזה גם לעונה הבאה בבני יהודה, אבל כרגע מה שחשוב זה שנעמוד במטרות שלנו ולא נתעסק במה שיהיה בעונה הבאה", אמר בקצרה.

לאור העונה המטורפת שעברה על ליגת העל, נשאל גלבאן האם הוא לא מרגיש תחושת פספוס לאור כך שבני יהודה לא הצליחה להיאבק על האליפות. "אנחנו אכן נמצאים בתקופה מצוינת אך יחד עם זאת קרית שמונה מבחינתם עשו את העבודה על הצד הטוב ביותר ואנחנו כנראה פספסנו קצת את הרכבת", ענה הקשר/חלוץ. "לא נורא, ננסה לעשות את זה בעונה הבאה".

על משחק הנעילה לעונה באשדוד אמר: "אין לנו הרבה זמן להכנות, אבל נעשה את הכל בכדי להגיע לאשדוד מוכנים בצורה הטובה ביותר. נעשה הכל בכדי לנצח באשדוד ולהמשיך ולשמח את האוהדים שלנו. אנחנו רוצים לסיים את העונה בצורה הכי טובה ובמקום השני בטבלה".