$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

ג'ירו: "הסוכן שלי במגעים עם באיירן מינכן"

חלוצה המצטיין של מונפלייה שוקל מעבר לגרמניה בקיץ: "זה לא מטורף לחשוב שאני ומאריו גומס נעשה רוטציה"

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  09.05.12 - 13:27
ג'ירו. יצטרף לריברי? (gettyimages)
ג'ירו. יצטרף לריברי? (gettyimages)

עד לפני שנה, לא הרבה אנשים הכירו את אוליבייה ג'ירו. אבל אחרי עונה חלומית, בה הוא מוליך את מונפלייה הצנועה למרחק שני משחקים מאליפות בצרפת, הוא הפך לאחד האנשים המבוקשים באירופה. ולפי החלוץ, לא פחות מבאיירן מינכן החלה במגעים על צירופו לשורותיה.

"לא דיברתי עם באיירן מינכן בעצמי", סיפר ג'ירו לעיתון הגרמני בילד, "אבל הסוכן שלי נצמא איתם בקשר. זו קבוצה מאוד מוכרת בצרפת בגלל כל החוויות החיוביות של שחקנים צרפתים שהיו שם. כולם אמרו איך הם התקבלו שם בצורה טובה, וכמה שמחים הם במועדון".

מה לגבי העובדה שבמרכז החוד באליאנץ ארנה נמצא מאריו גומס בשיא כושרו? "לא מוגזם לחשוב שאני וגומס נעשה קצת רוטציה, בגלל כמות המשחקים האדירה שבאיירן משחקת בכל המפעלים. ברור שהוא יהיה הבחירה הראשונה במשחקים הגדולים בשלב הזה".

ג'ירו בן ה-25 מחזיק בחוזה עד 2014 במונפלייה. הוא הבקיע העונה 21 שערים בליגה הצרפתית כדי להוליך את טבלת הכובשים, ואף הספיק ללבוש את המדים הלאומיים 3 פעמים ולכבוש שער אחד - במשחק ידידות נגד גרמניה, באופן מתאים. באיירן, שעדיין מצפה לה גמר הגביע הגרמני בשבת וכמובן גמר ליגת האלופות ב-19 למאי, כנראה תיפרד מאיביצה אוליץ' בקיץ.