שתף קטע נבחר

בלאט: "לא מרוצה מהדקות האחרונות"

גם אחרי ה-66:101 על מ.כ. הבקעה וה-0:2 ברבע גמר הפלייאוף, מאמן מכבי ת"א מצא כמה נקודות לתיקון. אבי אשכנזי: "הפערים ברורים, מאוכזב ממשחק ההגנה שלנו"

מכבי ת"א עלתה הערב (א') ליתרון 0:2 קליל בסדרת רבע גמר הפלייאוף מול מ.כ. הבקעה, לאחר ניצחון ב-35 הפרש, 66:101 בגני תקווה.

 

  • לונדון 2012 - אל תחמיצו את העמוד המיוחד של ynet ספורט, המקיף ביותר למשחקים האולימפים

 

"לא יכולנו לשחק טוב יותר ממה שהראנו בחצי הראשון", הודה בסיום מאמן מכבי, דייויד בלאט. "לא רצינו לרדת ברמה ולא נכנסנו לשאננות בפתיחת המחצית השנייה", המשיך בלאט. "בסוף הייתה ירידה, אבל המשחק היה כבר גמור. אני ממש לא מרוצה מאיך ששיחקנו בדקות האחרונות".

 

ליאור אליהו הוסיף: "עבדנו קשה מאוד השבוע, וכעת מתכוננים להמשך הסדרה. מקווים לגמור את הסיפור ביום חמישי ולהגיע לפיינל פור. אין ירידת מתח

, כוללנו מתכוננים לשלבים המכריעים של העונה".

 

המאמן המפסיד, אבי אשכנזי, הסביר את היכולת של שחקניו: "בשיא הכנות, מכבי זו מכבי, הפערים ברורים. אני מאוכזב מההגנה שלנו, מאוכזב שלא השתמשנו טוב בעבירות. יש מיליון טעונים שאפשר להשתמש בהם, אבל עדיין צריך לבוא ולתת את המקסימום".

 

מה עוד חדש ב-ynet ספורט?

 

איתי לב: "לא חשבנו שיהיה משחק כזה. אין ספק שהם קבוצה יותר טובה, היינו צריכים להילחם יותר ולבוא אגרסיביים. מקווה שהעונה לא תיגמר ביום חמישי כי אנחנו מסוגלים ליותר ממה שנתנו היום, מכבי הענישו אותנו על כל טעות".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
דייויד בלאט
צילום: עוז מועלם
מומלצים