שתף קטע נבחר

ביקעו אותם: מכבי ת"א ניצחה בקלות ועלתה ל-0:2

הצהובים של דייויד בלאט יצאו לעוד טיול, ומחצו את מ.כ. הבקעה כבר במחצית. זה הסתיים ב-66:101 למכבי, שרחוקה ניצחון אחד מהפיינל פור. כל השחקנים השתתפו בחגיגה, בלו ולנגפורד בלטו (14 נקודות כל אחד). צפו בתקציר המשחק

רבע אחד טוב הספיק, אח"כ זו כבר הייתה השפלה. מכבי ת"א יצאה הערב (ב') לעוד טיול ברחבי ישראל, הפעם היא התמקמה בבקעה שם מחצה את המארחת 66:101 ועלתה ל-0:2 בסדרת הגמר.

 

  

את הסיבוב הראשון אתם זוכרים?

 

כבר בסיום הרבע הראשון ירדו הצהובים ביתרון של דאבל פיגרס, והמגמה נמשכה לאורך כל המשחק, לתכולים של אבי אשכנזי לא הייתה תשובה. כל השחקנים של דייויד בלאט קיבלו דקות, והזדמנות להראות מה הם יודעים מול היריבה החלשה. דייויד בלו וקית' לנגפורד (14 נקודות כ"א) הובילו את רשימת הקלעים של מכבי, שרחוקה ניצחון ביתי אחד מהפיינל פור. ארד הררי קלע נקודות ראשונות במדי הקבוצה הבוגרת.

 

מהלך המשחק

לסטטיסטיקה המלאה של המשחק

 

מ.כ. הבקעה עלתה עם חמישייה הכוללת את טרוי גילוונטר, איתי גרינבוים, פרנק רובינסון, יחזקאל סקוורר ודיון דאוול. מנגד עלתה מכבי ת"א

עם ריצ'ארד הנדריקס, דווין סמית', ליאור אליהו, יוגב אוחיון וקית' לנגפורד.

 

שתי הקבוצות פתחו את המשחק בסערה, הצהובים לא הצליחו לברוח לחבורה של אבי אשכנזי. גילוונטר הגיב נהדר לשלשה של אליהו, דאוול לא נבהל ואיזן אחרי נקודות של לנגפורד. אותו לנגפורד עם צלף מחוץ לקשת והעלה את מכבי ל-9:12, דווין סמית' המשיך להגדיל את ההפרש. דייויד בלו צלף מהשלוש והשלים ריצת 0:10, אשכנזי הזעיק פסק זמן.

 

יוגב אוחיון בג'אמפ שוט אופייני מול שחקני הבקעה (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
יוגב אוחיון בג'אמפ שוט אופייני מול שחקני הבקעה(צילום: עוז מועלם)

 

הידית של בלו לא הפסיקה לרגע בדקות האלו, ועוד שתי שלשות נתנו למכבי פור ענק לקראת המשך המשחק. 17:33 צהוב בסיום הרבע הראשון.

 

בדקות הראשונות של הרבע השני שתי הקבוצות לא מצאו את הסל, אבל טל בורשטיין קטע את הבצורת והעלה את ההפרש ל-18. גילוונטר ורובינסון גרמו לזה להיראות טיפה יותר טוב, אבל הטריו אליהו-סמית'-אוחיון לא עצר והיכה בברזל בעודו חם (22:43).

 

דווין סמית' מנסה לעצור את פרנק רובינסון באוויר (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
דווין סמית' מנסה לעצור את פרנק רובינסון באוויר(צילום: עוז מועלם)

 

סמית' המשיך לככב עם שלשה נוספת, וגם שון ג'יימס עלה על לוח התוצאות עם שתיים קלות. התכולים נראו די מיואשים מול האלופה, שהמשיכה בחגיגה ומחצה את הבקעה עוד במחצית. 27:58 (יתרון 31!) צהוב בהפסקה.

 

סמית' ובלו לא ריחמו על היריבה החלשה גם במחצית השנייה ופתחו עם שתי שלשות. גם שאר שחקני מכבי צלפו מכל כיוון, כשבבקעה דיון דאוול מנסה לעצור את כדור השלג.

 

גיא פניני מחפש אופציות מסירה (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
גיא פניני מחפש אופציות מסירה(צילום: עוז מועלם)

 

גיא פניני צלף את השלשה העשירית של מכבי ת"א והתקרב לרף ה-40 הפרש (38:76), אבל רגע לפני שזה הופך להיות משפיל באמת התעוררה הבקעה עם ריצת 0:8 נדירה. שון ג'יימס סגר את הרבע השלישי עם מהלך של שלוש נקודות, 46:79 קליל לאורחים.

 

ברבע האחרון, שכולו גארבג' טיים אחד גדול, פניני וג'יימס לקחו את המושכות והמשיכו לדחוף את מכבי קדימה. שלשה של פניני שוב קירבה את הצהובים ל-40 הפרש, אבל רובינסון שוב הציל את התכולים ממבוכה גדולה יותר. סקוורר המשיך להמתיק את הגלולה עם שלשה, עידן זלמנסון וארד הררי הצעירים עלו גם הם על לוח התוצאות, 66:101 קליל למכבי ת"א בסיום. 


פורסם לראשונה 07/05/2012 20:40

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
אליהו נאבק עם דאוול
צילום: עוז מועלם
מומלצים