$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

טראפטוני פירסם את הסגל של אירלנד ליורו

השועל האיטלקי זימן את הוותיקים: קין, דאן, דאף וגיבן. מקארתי לא נכלל ב-23 השחקנים בעקבות מחלת אביו. מקלין נכנס ברגע האחרון

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  07.05.12 - 18:43
נראה אותם ביורו (gettyimages)
נראה אותם ביורו (gettyimages)

אירלנד היא אולי הנבחרת החלשה ביותר שתשתתף ביורו הקרוב, אבל בדבר אחד היא יכולה להצטיין. האירים הם הנבחרת הראשונה שמפרסמת את הסגל הסופי בן 23 השחקנים (לא המורחב) לאליפות אירופה שתיפתח ב-8 ביוני באוקראינה ופולין.

המאמן הוותיק ג'ובאני טראפטוני, שאימן את איטליה ביורו 2004, זימן את כל השחקנים הוותיקים שסייעו לירוקים להעפיל לאליפות דרך שלב הפלייאוף (ניצחון על אסטוניה). בין השחקנים המנוסים והמוכרים אפשר למצוא את רובי קין, דמיאן דאף ושיי גיבן ששיחקו במונדיאל 2002, הטורניר הגדול האחרון בו היו מעורבים הקלטים.

מעבר לכך, גם ריצ'ארד דאן ואיידן מגידי הבכירים יופיעו בטורניר. השם המעניין ביותר שנכלל בסגל הוא ג'יימס מקלין בן ה-23, הקיצוני של סנדרלנד שחווה עונה טובה מאוד בפרמיירליג. קשר וויגאן, ג'יימס מקארתי, לא ייסע לטורניר הגמר בשל מחלת אביו.

אירלנד שובצה לבית 3 הכולל את אלופת העולם ואירופה ספרד, וכן גם את איטליה וקרואטיה. האירים הופיעו רק פעם אחת בטורניר הגמר של היורו, זה קרה ב-1988 אז אימן את הקבוצה ג'קי צ'רלטון.

הסגל המלא
שוערים: שיי גיבן (אסטון וילה), קיירן ווסטווד (סנדרלנד), דייויד פורד (מילוול), שחקני הגנה: ג'ון אושה (סנדרלנד), סטיבן קלי (פולהאם), סטיבן וורד (וולבס), ריצ'רד דאן (אסטון וילה), שון סט. לדג'ר (לסטר), דארן אודה (לידס), קווין פולי (וולבס).

קשרים: גלן ווילאן (סטוק), קיית' אנדרוז (ווסט ברומיץ'), קיית' פאיי (בירמינגהם), דארון גיבסון (אברטון), דמיאן דאף (פולהאם), איידן מגידי (ספרטק מוסקבה), סטיבן האנט (וולבס), ג'יימס מקלין (סנדרלנד). חלוצים: רובי קין (לוס אנג'לס גלאקסי), קווין דוייל (וולבס), שיין לונג, סיימון קוקס (ווסט ברומיץ'), ג'ון וולטרס (סטוק).