שתף קטע נבחר

מטלון: "סומך על החברים שיסתדרו בלעדיי"

שחקנה הפצוע של אס"א ת"א יצפה מהיציע בחבריו מול הפועל ראשל"צ (ג', 19:45) בחצי גמר הפלייאוף. מכבי ראשל"צ תארח (19:30) את מכבי ת"א

אס"א ת"א מול הפועל ראשל"צ. מכבי ראשל"צ נגד מכבי ת"א. סדרות חצי גמר הפליאוף בליגת ווינר בכדוריד ייצאו מחר (ג') לדרך. אלופת הליגה הסדירה תארח (19:45, שידור בערוץ הספורט) את מחזיקת גביע המדינה. האלופה תנסה להגן על התואר שלה מול מכבי ת"א (19:30, בית מכבי), שהגיעה עד כה לגמר הגביע ולחצי גמר גביע האתגר האירופי.

 

  • לונדון 2012 - אל תחמיצו את העמוד המיוחד של ynet ספורט, המקיף ביותר למשחקים האולימפים

 

אס"א שמחזיקה ביתרון ביתיות, גם אם תעפיל לגמר הפליאוף, תצטרך להסתדר ללא תום מטלון שנפצע וסיים את העונה. "ההרגשה קשה מאוד, אבל זה חלק מהספורט. אני סומך על החברים שלי לקבוצה שיסתדרו בלעדיי. אני אדחוף אותם מחוץ למגרש בתקווה שזה יועיל", אמר מטלון.

 

"העונה מתחילה עכשיו". בהפועל ראשל"צ מוכנים לפלייאוף (צילום: מור שאולי) (צילום: מור שאולי)
"העונה מתחילה עכשיו". בהפועל ראשל"צ מוכנים לפלייאוף(צילום: מור שאולי)

 

"העונה מתחילה עכשיו. הזכייה שלנו בגביע המדינה הוסיפה רעב לקראת הפלייאוף", סיפר מאריוס לפ, הפיבוט האסטוני של הפועל ראשל"צ. "אני לא יודע עד כמה לביתיות תהיה משמעות. כל ארבע הקבוצות בחצי הגמר הן הטובות ביותר בישראל כיום".

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

מאמן מכבי ראשל"צ, גלעד מאור, אמר לקראת המשחק מול מכבי ת"א: "לפני שנתיים נפגשנו בשלב הזה, וניצחנו. מכבי ת"א קבוצה רעבה אפילו יותר מאיתנו, אבל אנחנו רוצים את האליפות כמו בכל השנים האחרונות. אם נזכה בה היא תהיה מיוחדת במינה עבורי".

 

"מכבי ת"א רעבה אפילו יותר מאיתנו". מאור (צילום: מור שאולי) (צילום: מור שאולי)
"מכבי ת"א רעבה אפילו יותר מאיתנו". מאור(צילום: מור שאולי)

 

מי מבין ארבע הקבוצות שתזכה באליפות תשחק בעונה הבאה במוקדמות ליגת האלופות. האיגוד האירופי העביר עדכון כי החל מהעונה הבאה יאוחדו גביע האיגוד האירופי והווינר-קאפ למפעל חדש - גביע אירופה, בו מובטח מקום לקבוצה ישראלית אחת. אם האלופה תנשור ממוקדמות ליגת האלופות מהמקום השלישי בבית שלה, היא תיכנס לגביע אירופה בסיבוב השני או השלישי. שתי קבוצות גברים יוכלו להירשם לצ'אנלג'-קאפ.

 

בנשים, נשמר שמו של הגביע האיגוד האירופי (ה-EHF), כאשר לסיבוב הראשון יוכלו שתי קבוצות ישראליות להירשם. קבוצה נוספת תוכל להופיע בגביע המחזיקות ושתי קבוצות בצ'אלנג'-קאפ.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים