$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

חיימוב: "אם לא ננצח את בני יהודה, זה נגמר''

אחרי ה-2:1 למכבי חיפה, במכבי ת"א מבינים שאירופה ברחה. השוער: "המשחק ברביעי הוא להיות או לחדול". לוין לשחקנים: "צריך לנצח פעמיים". האוהדים זועמים על שיתופו של מדוניאנין. ברק יצחקי נותח בהצלחה בשריר הירך האחורי

שירלי בר דיין
שירלי בר דיין  07.05.12 - 08:23

העונה של מכבי תל אביב הוכתרה כמאכזבת הרבה לפני ההפסד אמש (ראשון) 2:1 למכבי חיפה. בשבועות האחרונים נראה היה שהצהובים מסוגלים בכל זאת להשתחל לאחד המקומות המובילים לאירופה, אלא שגם האמונה הזאת התאיידה אתמול בקרית אליעזר. מכבי איבדה יתרון והפסידה שוב ליריבה המושבעת, כשהיא יורדת למקום השישי.

לא צריך חישובים מתוחכמים מדי כדי להבין שהסיכוי של מכבי ת"א להשיג את הכרטיס לליגה האירופית הוא קלוש מאוד. שני מחזורים לפני הסיום, המקום השלישי נראה אבוד מבחינת הצהובים שרחוקים 4 נקודות מבני יהודה. הם רחוקים רק 2 נקודות מהמקום הרביעי, אולם כדי להשיג אותו יצטרכו לנצח קודם כל את בני יהודה ביום רביעי, ומקביל לקוות למעידה של מכבי חיפה ולזכיה של הפועל ת"א בגביע המדינה, זכיה שתאפשר למעשה חלוקה של כרטיס אירופי נוסף דרך הליגה.

במכבי מבינים שאירופה כבר לא תגיע, אבל המאמן ניר לוין לא ויתר על שחקניו וניסה לדרבן אותם למרות ההפסד. "יש לנו עוד שני משחקים ונהיה חייבים לנצח בהם", אמר לוין לשחקנים בסיום המשחק בקרית אליעזר. עם זאת, קשה לומר שיש בקבוצה יותר מדי שחקנים שמאמינים שהקאמבק לצמרת הגבוהה עדיין אפשרי.

"היה משחק קשה מאוד. התחלנו טוב, אבל קיבלנו שיוויון מהר מדי", אמר שוער מכבי ת"א גיא חיימוב, "המשכנו לשחק טוב והחמצנו. אנחנו ממש מאוכזבים, כי ציפינו לעשות משהו במשחק הזה, וזה לא קרה. באמצע השבוע הכל יכול לקרות. אין דרך חזרה, זה להיות או לחדול. כל תוצאה אחרת מלבד ניצחון וסיימנו את הסיפור שלנו".

ואם הכישלון בטבלה לא מספיק, גם שיתופו של האריס מדוניאנין אמש הצליח לעורר את זעמם של רבים מהאוהדים, שבפורומים השונים התבטאו בנושא. כזכור, הבוסני הושעה העונה פעמיים אחרי תקריות עם מוטי איוניר וניר לוין, אולם הוחזר לסגל ואמש נכנס כמחליף. במכבי הסבירו כי מאז שחזר מהולנד, מדוניאנין מראה שינוי בגישה ומבין את חומרת מעשיו. בקבוצה מקווים כי בקיץ תגיע הצעה על הקשר.

ברק יצחקי, שסובל מקרע בשריר הירך האחורי וסיים את העונה, נחת בברצלונה ונבדק על ידי פרופסור רמון קוגה, שניתח אותו לפני שנה וחצי ברצועות הברך. לאחר מכן החלוץ עבר בהצלחה ניתוח בשריר הירך האחורי ובשבוע הבא הוא צפוי לחזור לארץ. לאתר הרשמי של מכבי ת"א אמר יצחקי: "מחכה לי עבודה קשה בפגרה". הקפטן, שיהיה חלק מכבי ת"א גם בעונה הבאה, צפוי להיות כשיר לפתיחת האימונים של הצהובים לקראת 2012/13.

ג'ורדי קרויף, שיערוך היום מסיבת עיתונאים בקפריסין, צפוי להגיע בתחילת השבוע הבא על מנת להתחיל רשמית בעבודתו כמנהל המקצועי של מכבי ת"א. המטרה הראשונה היא מינוי מאמן, כאשר במקביל במכבי מבהירים כי קרויף כבר גיבש לעצמו רשימה של שחקנים זרים אותם היה רוצה להחתים. הבעיה היא שבקבוצה ייאלצו שיצטרכו לשחרר חלק מהזרים על מנת לפנות מקום. ניבאלדו יסיים חוזה ולא צפוי לחתום על הארכה, לסאבו פאביצ'ביץ' יש חוזה לעונה נוספת, אולם בקבוצה מאמינים שגם הוא יהיה מעוניין לעזוב והוא צפוי להיות משואל, כמו גם מוסא קונאטה. את מדוניאנין ינסו כאמור למכור עם היציאה לפגרת הקיץ.