שתף קטע נבחר

ליגת לוטו: מכבי ת"א ואשדוד רוצות 0:2

רבע גמר הפלייאוף, משק מספר 2: הצהובים יתארחו אצל מ.כ הבקעה, בצל התקרית בין אוהדי הקבוצה לאבנר קופל. אשדוד תארח את גלבוע/גליל, שתנסה לחזור לסדרה (0:1 לאשדוד)

0:2 או 1:1? סדרות רבע גמר הפלייאוף בליגת לוטו יימשכו הערב (ב'), עם שני משחקים: מכבי ת"א, שמובילה 0:1 בסדרה, תתארח אצל מ.כ הבקעה ותנסה לעשות עוד צעד לקראת הפיינל פור. מכבי אשדוד שמוליכה אף היא 0:1, תארח את גלבוע/גליל, שתגיע ללא כריס תומאס ששוחרר מהקבוצה.

 

כל האקשן בליגת לוטו:

 

מ.כ הבקעה - מכבי ת"א (20:45, גני תקווה)

שופטים: משה ביטון, פיני רימון ותומי וובר

אתמול עוד התעסקו במכבי ת"א במחאת האוהדים שלהם, שהולכת ומתעצמת כנגד הפיינל פור. כזכור, כ-11 אוהדים הגיעו בלילה שבין שבת לראשון לביתו של יו"ר המנהלת אבנר קופל, והדביקו כרזות על דלת ביתו. קופל, מצידו, הזמין משטרה שעצרה את האוהדים לחקירה.

 

יו"ר מכבי ת"א שמעון מזרחי הבהיר בנושא: "בהמשך למחאתם וביוזמתם, מספר אוהדים תלו כרזות בשכונת מגוריו של אבנר קופל, אך בשום אופן הם לא חדרו

לרכושו הפרטי". לאחר מכן, הוציאו במועדון הצהוב תגובה ארוכה יותר, בה נכתב בין היתר: "אנו מגנים חד משמעית פעולות המחאה באישון לילה בסביבתו הפרטית של האדם, או כל פעולה אחרת מסוג זה. כל אדם ראוי לפרטיות משלו ולביטחון בסביבת מגוריו ומגורי משפחתו".

 

למשחק הערב רשמו בקבוצה את ריצ'ארד הנדריקס, דווין סמית', שון ג'יימס וקית' לנגפורד, מה שהשאיר מחוץ לסגל הפעם את שני היוונים של הקבוצה, תיאו פפאלוקאס וסופוקליס שחורציאניטיס. הצהובים ינסו מצידם להתקדם אל עבר הסוויפ, להמשיך בבניית הקבוצה לעונה הבאה, ובעיקר לנסות ולשכנע את שאר הקבוצות לתמוך בשינוי שיטת הפיינל פור בעונה הבאה והגדלת מספר הזרים.

 

בלאט ושלף. רוצים סוויפ (צילום: מור שאולי) (צילום: מור שאולי)
בלאט ושלף. רוצים סוויפ(צילום: מור שאולי)

 

הקבוצה של אבי אשכנזי מצידה, פספסה הזדמנות להפתיע את החבורה של דייויד בלאט במשחק הראשון בסדרה, וכעת נראה כי מדובר במשחק הלפני אחרון של הבקעה לעונה זו.

 

מה עוד חדש ב-ynet ספורט?

 

מכבי אשדוד - גלבוע/גליל (18:55, הקריה)

שופטים: יערי רייניש, גיל עובד ודן יילון

הקבוצה של עופר ברקוביץ' הצליחה להפתיע, כשניצחה במשחק הראשון בגן נר וגנבה את הביתיות משחקניו של ליאור ליובין. באשדוד יקוו לעוד משחק מצוין של

מאיר טפירו, שהיה קרוב בגיים 1 לטריפל דאבל (14 נקודות, תשעה אסיסטים ושמונה ריבאונדים), ושל ג'וש קרטר, וכמובן לשיפור ביכולת של דאנקן. בקבוצה הדרומית מקווים לאולם מלא, ולכן כל מי שיגיע עד השעה 18:00 בחולצה צהובה ייכנס בחינם.

 

בסגנית האלופה, לעומת זאת, מגיעים למשחק עם הגב לקיר וינסו להציל מבחינתם את הסדרה. בקבוצה יקוו ליכולת משופרת מצידם של קורטני פלס ורומאו טראוויס, שיצטרכו לקחת הרבה אחריות. שחקני גלבוע/גליל יגיעו ללא כריס תומאס, שביקש להשתחרר בשל מעמדו שהידרדר מאז הוחתם וויליאם האצ'ר.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יובל חן
אליהו מול גרינבוים
צילום: יובל חן
מומלצים