שתף קטע נבחר

דור מלול הורד לנוער. נמני: "לא ניכנע לצעירים"

מכבי ת"א: גורמים מטעם מלול ביקשו לפתוח את החוזה, המנג'ר: "מי שחושב על כסף לפני שתרם מספיק, שיתאמן עם הנוער. לא ניכנע לתכתיבים". יבריץ': "אפשר להגיע לאירופה"

מכבי תל אביב המשיכה היום (ה') בהכנות לקראת משחק הליגה מול הפועל פתח תקווה בשבת בבלומפילד. הצהובים עשו זאת ללא דור מלול הצעיר, שהורד לקבוצת הנוער לאחר שגורמים מטעמו דרשו לדון בחוזה לעונה הבאה. כפי שפורסם ב-ynet לפני מספר שבועות, במכבי החליטו כי לא ידונו עם שחקנים על העונה הבאה עד לחודש מאי, וזאת לאור ניסיון העבר, אז שחקנים פתחו חוזים באמצע העונה.

 

"אנחנו נשמור על השחקנים הצעירים שיש לנו, אבל מוכשרים ככל שיהיו הם צריכים להתעסק בכדורגל ולא בדברים אחרים", אמר המנג'ר אבי נמני בעניינו של מלול. "אני לא יודע מה קורה בקבוצות אחרות, אבל אצלנו לא יקרה דבר כזה ששחקנים שעוד לא הוכיחו את עצמם מתעסקים בכסף. מי שחושב על כסף לפני שתרם מספיק לעניות דעתנו, יתאמן עם הנוער. רק אחרי שהשחקנים הצעירים יוכיחו את עצמם לטווח ארוך הם יוכלו לדבר על חוזים וכסף".

 

"קבוצה כמו מכבי, שרוצה לבנות את עצמה לשנים ארוכות, לא יכולה להיכנע לתכתיבים של צעירים", הוסיף נמני. "אנחנו מאוד אוהבים את דור מלול, הוא שחקן טוב. אני אפילו לא בטוח שהדברים האלה באו ממנו, אולי זה הגיע ממי שמייצג אותו".

 

נמני: "השחקנים מגיעים לבלומפילד בלחץ, זה לא מובן לי"

לקראת המשחק מול פתח תקווה אמר המנג'ר: "למעט הדרבי, עברנו שישה משחקים עם חמישה ניצחונות ותיקו אחד, כך שאנחנו במגמת התקדמות. גם בדרבי שיחקנו טוב, הגענו להזדמנויות ופסלו לנו שער חוקי. אבל מי שלא מבקיע משלם על זה. עובדתית למכבי יש בעיה בבלומפילד השנה, אבל זה הרבה בראש. השחקנים מגיעים טיפה בלחץ, לא כל כך מובן לי למה, כי אמרתי באופן חד משמעי שהאחריות של ההפסדים היא עליי, כך שכולם יכולים להיות מאוד רגועים ולעשות את העבודה שלהם".


אבי נמני: "לא בטוח שהדברים הללו הגיעו ממלול" (צילום: אלי אלגרט)

 

"זה עניין של זמן וזה לוקח יותר מדי זמן לדעתי, אבל בסופו של דבר נגיע למה שאנחנו רוצים", אמר נמני. כל משחק בליגה הזאת הוא קשה, אבל גם אם תשאלו את הפועל פתח תקווה אני בטוח שהם יגידו שמצפה גם להם משחק קשה. אמרתי לפני הדרבי שגם אם היינו מנצחים זה לא אומר שהיינו לוקחים את הגביע, אני חוזר ואומר שהתוכניות שלנו הן ארוכות טווח. אף תוצאה לא תשנה את הדרך שלנו".

 

השוער דרגוסלב יבריץ' אמר באימון: "אחרי כל הפסד ההרגשה לא טובה, בייחוד אחרי הפסד להפועל. אבל המשחק כבר מאחורינו ואנחנו צריכים להסתכל לשבת ולקוות לעשות תוצאה טובה, אנחנו צריכים לתת בכל משחק מאה אחוז מעצמנו ולאסוף כמה שיותר נקודות. אם נשחק טוב, כמו במשחקים האחרונים לפני הדרבי, אפשר להגיע למקום שמוביל לאירופה".


יבריץ' וטומאסיץ'. ימשיכו במדים הצהובים? (צילום: אלי אלגרט)

 

יבריץ' מסיים את חוזהו בקבוצה בסוף העונה. על כך אמר השוער: "אני מקצוען, ומנסה לתת מאה אחוז בכל משחק ואימון, אנחנו צריכים קודם כל לסיים את העונה על הצד הטוב ביותר ורק אחר כך לחשוב על העונה הבאה. אני אוהב את המועדון, יש פה אנשים טובים. יש לי רק דברים חיוביים להגיד על הקבוצה, אבל ההחלטה היא לא רק שלי, אלא גם של מכבי".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים