שתף קטע נבחר

ג'ון טרי: "לעולם לא אעזוב את נבחרת אנגליה"

למרות שהודח מתפקיד הקפטן על ידי ההתאחדות בשל כתב האישום המוגש נגדו בעקבות התבטאות גזענית, בלם נבחרת אנגליה בונה על מונדיאל 2014: "לעולם לא אפנה את הגב למדינה שלי"

4 שנים אחרי שהחמיצה את אליפות אירופה, אנגליה חוזרת ליורו שייפתח בחודש הבא. רק שחקן אחד לא יוכל להיות שם – ג'ון טרי.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

קפטן הנבחרת ובלמה של צ'לסי, לא ייצא עם נבחרת שלוש האריות לפולין ואוקראינה בשל כתב האישום אשר הוגש נגדו בשל ההתבטאות הגזענית, לכאורה, אשר הטיח בפניו של אנטון פרדינדד בתחילת העונה.

 

מתגעגע לקאפלו. ג'ון טרי (צילום: EPA) (צילום: EPA)
מתגעגע לקאפלו. ג'ון טרי(צילום: EPA)

 

רבים חשבו כי השחקן בן ה-31 יפרוש בשל כך, אבל נראה כי פני הדברים אחרת: "אני לא מוכן לוותר על הקריירה הבינ"ל שלי עבור אף אחד. אני גאה בעובדה שאני יכול לייצג את המדינה שלי, לעולם לא אפנה את הגב לאנגליה.

 

מעולם לא שקלתי אפילו לפרוש. אני מאוכזב קשות מההחלטה של ההתאחדות האנגלית להסיר ממני את סרט הקפטן, מכיוון שזה היה הכי חשוב לי בעולם. אבל לפעמים צריך פשוט לקבל דברים ולהמשיך הלאה".

 

כזכור, ההתאחדות האנגלית החליטה להסיר מטרי את סרט הקפטן, מה שהוביל גם להתפטרותו הדרמטית של המנג'ר האיטלקי, פאביו קאפלו. "אני מאוד מאוכזב שהוא עזב. קאפלו עמד לצידי מהיום הראשון, והוא ידע יותר טוב מאחרים שאתה חף מפשע עד אשר הוכח אחרת. אני מכבד אותו בשל כך. עבורי זו לא הייתה הפתעה שמינו את רוי הודג'סון. הוא היה מועמד ראוי".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים