$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

דוידוביץ': "בלי הפציעות הייתי מגיע לחו''ל"

השוער הוותיק של מכבי חיפה ל-103FM: "אני בסדר עם כולם, גם עם יניב קטן. רוצה להמשיך לפחות עוד שנתיים במועדון ואחר כך לאמן שוערים. פתחתי עונה מצוין וירדתי לספסל בלי סיבה". אלישע לוי? "לא כועס, זוכר את הרגעים היפים"

תומר לוי
תומר לוי  04.05.12 - 13:43

"אני רוצה להמשיך לפחות עוד שנתיים במכבי חיפה ואחרי זה להיות מאמן שוערים", סיפר ניר דוידוביץ' בראיון לתכנית הספורט של רדיו 103FM. "אני מסכים שהפספוס שלי היה חו"ל. האתגר שהיה לי לעשות את זה עם הנבחרת ועם חיפה הוא לא פחות מאשר לשחק באירופה. אני שלם עם ההחלטות שקיבלתי. אם לא הפציעות הייתי מגיע למקומות אחרים".

השוער הוותיק עבר לא מעט מאמנים, ועכשיו מחכה לו שינוי נוסף עם אחד שהוא מכיר בכלל לא רע. "שיחקתי ביחד עם עטר ואני בסדר עם כולם, גם עם יניב קטן", הסביר. "כבר הבהרתי שאין לי בעיה לשחק בתור שוער שני. אני קודם כל ספורטאי ורוצה להיות הכי טוב. אם בא מישהו יותר טוב, על הכיפאק. אני עברתי הכל בכדורגל, השגתי הכל ואני לא מחפש דברים".
 
אם לרגע משתמע שדוידוביץ' חלם על מעבר למועדון אחר, ההיפך הוא הנכון: "לעשות את ההישגים עם מכבי חיפה זה יפה מאוד. הסיפוק שלי להגיע עם חיפה להישגים האלה הוא יותר גדול מאשר הייתי עושה את זה במועדון אחר. פשוט הפציעות עיכבו לי את הקריירה".

השוער נשאל גם על עזיבתו של אלישע לוי, המאמן בארבע העונות האחרונות, וענה: "לא נעים כשמישהו עוזב. הייתה תקופה באמת יפה והישגים עם אלישע. אמרתי שאין לי בעיה להתמודד על אפודת השוער הראשון וצריך שתהיה תחרות. פתחתי את העונה מצוין ואז ירדתי לספסל בלי סיבה. מה שאני זוכר ורוצה לזכור זה ההישגים והרגעים היפים איתו. אין לי שום כעס עליו וזה ספורט. לא עוברת לי מחשבה להיות מאמן רגיל וזה תפקיד לא בשבילי".

גולסה ומשומר מחוץ לסגל

מכבי חיפה, כזכור, תתמודד ביום ראשון הקרוב מול מכבי תל אביב (20:50, איצטדיון קרית אליעזר) במאבק על הכרטיס לאירופה. לאחר מכן מצפים לירוקים עוד שני משחקי ליגה וגם גמר גביע המדינה מול הפועל תל אביב.

אייל גולסה ואייל משומר לא יהיו בסגל למשחק הקרוב. הקשר סובל מכאבים בברך, יעבור בשבת בדיקות ובקבוצה מקווים שיהיה כשיר לגמר הגביע בעוד 10 ימים. המגן סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי ויחד עם יניב קטן לא ישחק בוודאות במשחק הליגה הבא מול קרית שמונה. השניים סוחבים 4 צהובים וההערכה היא שצהוב חמישי ימנע מהם להשתתף בגמר הגביע, ולכן בחיפה לא מתכוונים לקחת סיכונים.

אלישע לוי אמר לשחקניו באסיפה: "שיחקתם טוב בחצי גמר הגביע, הנעתם כדור כמו שצריך ולכן הגענו להרבה מצבים. חבל שלא הצלחנו לסיים בתוצאה גבוהה יותר. אנחנו צריכים להגיע בפוקוס ועם הרבה נחישות לגמר מול הפועל ת"א, ובוודאי למשחק ביום ראשון מול מכבי ת"א".