שתף קטע נבחר

פנאנט תקף אישה בבר ופצע אדם כשנהג שיכור

חלוץ סטוק נעצר לאחר שהיה מעורב בתקרית במועדון בעיר מנצ'סטר. הוא שוחרר בערבות, למרות שמאוחר יותר התנגש עם רכבו ברכב אחר וגרם לפציעת אדם, תוך שנהג תחת השפעת אלכוהול, ללא ביטוח, ובזמן שרשיונו לא היה בתוקף

חלוץ סטוק ג'רמיין פנאנט נעצר על ידי המשטרה באנגליה באשמת תקיפת אישה בבר. השחקן בן ה-29 שוחרר בערבות והמשטרה ממשיכה בחקירת המקרה שהתרחש בעיר מנצ'סטר.

 

מה עוד חדש ב-ynet ספורט?

 

הכדורגלן מואשם בכך ששעתיים לאחר המקרה היה מעורב בתאונת דרכים תוך שנהג ללא ביטוח, תחת השפעת אלכוהול ובזמן שרשיונו לא היה בתוקף.  

 

גדל בשכונת מצוקה וסבל מבעיות משמעת. פנאנט (צילום: Gettyimages) (צילום: Gettyimages)
גדל בשכונת מצוקה וסבל מבעיות משמעת. פנאנט(צילום: Gettyimages)

 

מקור משטרתי מסר: "ביום ראשון בשעה 3:30 לפנות בוקר הותקפה אישה במועדון במרכז מנצ'סטר. גבר בן 29 נעצר באשמת מעורבות במקרה".

 

שעתיים מאוחר יותר התנגש רכב ה-BMW של פנאנט במכונית אאודי, שנהגה נפצע ונלקח לטיפול בבית החולים. פנאנט נקרא להופיע בדיון משפטי בעניינו שיתקיים ב-9 במאי.

 

נאלץ לשחק כששבב אלקטרוני צמד לגופו בתקופת מבחן. פנאנט (צילום: Gettyimages) (צילום: Gettyimages)
נאלץ לשחק כששבב אלקטרוני צמד לגופו בתקופת מבחן. פנאנט(צילום: Gettyimages)
 

פנאנט, בן לאב ממוצא ג'מאייקני, גדל בשכונת מצוקה וסבל משורה של בעיות מחוץ למגרש במהלך הקריירה. בגיל 14 עזב את ביתו ולמד כדורגל בפנימיה מיוחדת של נוטס קאונטי.

 

בשנת 2005, כששיחק בבירמינגהאם, הוא נאלץ לשחק תוך שהרכיב שבב אלקטרוני מיוחד, מאחר שהיה תחת מעקב בעקבות נהיגה תחת השפעת אלכוהול. לפני שנתיים, כששיחק בסראגוסה, נזרק מהקבוצה לאחר שהגיע באיחור לשלושה אימונים בתוך תקופה קצרה שנמשכה שבועיים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים