שתף קטע נבחר

הגורו הפיננסי הראה לישראלים איך להפוך עשירים

רוברט שמין, מי שחיבר את רב המכר הבינלאומי "למה האידיוט הזה עשיר ואני לא?" בסדנה מרתקת לסטודנטים: האקדמיה לעושר - איך עושים את זה? ההרצאה הועברה בשידור חי בלעדי לגולשי ynet מבית ציוני אמריקה בתל-אביב

איך הופכים לעשירים? רוברט שמין, גורו פיננסי ומי שעשה את זה בעצמו והפך ממנקה שולחנות במסעדה למולטי מיליונר המחזיק במאות נכסים ברחבי העולם, הגיע לראשונה לישראל להעביר סדנא לסטודנטים. ההרצאה שודרה באופן בלעדי כאן ב-ynet מבית ציוני אמריקה בתל-אביב.

 

 

שמין, מולטי מיליונר יהודי המתגורר במיאמי, התפרסם בארצות הברית לאחר שלקח תחת חסותו דרי רחוב שאיבדו את בתיהם במשבר הסאב פריים ובאמצעות השיטה אותה לימד, הפך אותם למיליונרים תוך זמן קצר.   

 

ברב המכר הבינלאומי שכתב "למה האידיוט הזה עשיר ואני לא?" הוא חשף את סיפורו כילד שהוגדר על ידי מוריו בבית הספר כ"אידיוט" ו"טיפש". הוא נשר ממערכת החינוך הפורמלית ובגיל 15 עבד כמנקה שולחנות במסעדה מקומית. כיום, כאשר בבעלותו מעל 1,000 נכסי נדל"ן בשבע מדינות, הוא מלמד אחרים כיצד גם הם יכולים להתעשר.

 

במיוחד עבור גולשי ynet אנו מצרפים פרק מהספר שכתב (ותורגם לעברית בהוצאת מטר) "למה האידיוט הזה עשיר ואני לא?", בו הוא חושף את סיפורו האישי כילד שהוגדר על ידי מוריו בבית הספר כ"אידיוט", ולמרות זאת הצליח להגשים חלום של רבים.

  

קראו את הפרק הראשון בספר "למה האידיוט הזה עשיר ואני לא?" 

 

*רוברט שמין יעביר סדנאות גם מחר, יום שני, בבית ציוני אמריקה בתל-אביב.

פורסם לראשונה 29/04/2012 19:49

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים