$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

מכשול הוסר: אבוקסיס וגיא לוזון עשו סולחה

בדרך לנבחרת? המועמד למשרת העוזר השאיר מאחור את סכסוך העבר עם מאמן הצעירה. מוקדם יותר סיפר ברדיו 103fm: "גוטמן רצה אותי מהיום הראשון. לא אאמן קבוצה אחרת במקביל לנבחרת"

מוטי פשכצקי
מוטי פשכצקי  17.04.12 - 20:16
אבוקסיס. השלים עם גיא לוזון (ניר בוקסנבאום)
אבוקסיס. השלים עם גיא לוזון (ניר בוקסנבאום)

אלי גוטמן, מאמן נבחרת ישראל, ביקש לאחרונה מיושב ראש ההתאחדות אבי לוזון למנות את יוסי אבוקסיס לעוזרו. מאמן הפועל תל אביב לשעבר רוצה להתאחד שוב עם עוזרו באדומים, שכיום מאמן את בני יהודה, אך כרגע עדיין לא ברור האם זה ייצא אל הפועל. בכל אופן, צעד גדול לקראת המינו נערך היום (שלישי) כאשר אבוקסיס וגיא לוזון - מאמן הצעירה - עשו סולחה, ביוזמתו של גוטמן, ויישרו את ההדורים ביניהם. 

כאמור, אחרי שנים של כעס והתעלמות הדדית נערכה בימים האחרונים סולחה בין אבוקסיס ללוזון. השניים, ביוזמת גוטמן נפגשו במלון בהרצליה, החליטו ליישר קו ולפתוח דף חדש ביחסים ביניהם על מנת שיהיה קל יותר לשלושה לעבוד בצורה מסודרת - בממשק שבין שתי הנבחרות, הבוגרת והצעירה.

לוזון ואבוקסיס דיברו על מקרה העבר ביניהם, ביקשו להשאיר את העניין מאחור ולמחוק אותו ולגמרי. כזכור, ב-08/09 לוזון אימן את הפועל תל אביב והחליט שאבוקסיס כבר לא מתאים לשחק. בכך, "אילץ" אותו לפרוש. באותה תקופה, לטענת המאמן דאז, אבוקסיס השתשמש במקורביו בתקשורת כדי לנגח אותו וטען כי התסיס נגדו את הקהל.

 

"אלי רצה אותי מהרגע הראשון"
מוקדם יותר הגיע אבוקסיס לרדיו 103fm ונשאל האם פרשת מכבי פתח תקווה נותנת לו שקט כמועמד להפוך לעוזר מאמן הנבחרת: "אני לא חושב שאני מרוויח ממה שקורה, אני יודע מה היה כל הזמן. ידעתי מהיום הראשון שאלי רצה שאני אעבוד איתו. אני לא יודע שמשפחת לוזון לא רצתה אותי, זו עובדה שבסוף אף אחד לא הערים קשיים. לוזון נתן לו את ברכת הדרך, כל הדברים האחרים הם סתם ספקולציות. ההודעה הרשמית עוד לא יצאה".

אבוקסיס התייחס לסכסוך בינו לבין מאמן הנבחרת הצעירה גיא לוזון, ולאפשרות שלא יוכלו לעבוד יחד במסגרת תפקידיהם: "הייתה שיחה בין לוזון לגוטמן, שביקש ממני להגיע. אותי מעניין שברגע שאלי קיבל את המינוי הוא רצה שאעבוד איתו. אני חושב שגם היום אין טעם לדוש בזה. אני מאמין שמה שקורה זה לטובה. אם הייתי מאמן בהפועל ת"א לא בטוח שהייתי שם. הודעתי לדמאיו שאני לא אמשיך, עשיתי את הכי טוב בשבילי".

"מדובר על משרה מלאה כעוזר מאמן ולא אאמן קבוצה במקביל", הסביר אבוקסיס, "זה קשה מאוד לעבוד גם בקבוצה וגם בנבחרת. זה לא רציני לעשות את זה בקבוצה בליגת העל. נחכה עוד כמה ימים ונקווה שהכול יהיה בסדר. עם כל הקשיים אנחנו עושים עבודה טובה מאוד ושיחקנו מצוין מול הפועל עד הדקות האחרונות. אני חושב שכל קבוצה מהמקום השני עד השמיני יכולה להלחם על המקום השני. חבל על הנקודות שהפסדנו בשבת".