שתף קטע נבחר

גביע דייויס: ישראל ביפן בקרב על הבית העליון

הגרלה קשה לנבחרת הישראלית, שתצא לארץ השמש העולה לקרב על המקום בבית העליון של המפעל. הכוכב של היפנים - קאי נישיקורי, המדורג 18 בעולם. אנדי רם: "הגרלה הכי קשה שיכולנו לקבל, אבל אני מאמין שיש לנו סיכוי"

הדרך חזרה לבית העליון עוברת מול יפן, בחוץ. הגרלת פלייאוף גביע דייויס שנערכה היום (ד') בלונדון, קבעה כי ישראל תשחק מול הנבחרת היפנית החזקה בנסיונה לשוב למועדון העילית של הטניס העולמי.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

ישראל, שנשרה לפני שנתיים ממועדון 16 הגדולות של מפעל הנבחרות, ניצחה בסוף השבוע את פורטוגל (2:3) ברמת השרון וכעת זכתה לקרב קשה בחוץ, הפעם מול יפן, במפגש שייערך בסוף השבוע שבין ה-14 ל-16 בספטמבר.

 

קאי נישיקורי עם רוג'ר פדרר. מהטופ העולמי (צילום: EPA) (צילום: EPA)
קאי נישיקורי עם רוג'ר פדרר. מהטופ העולמי(צילום: EPA)
 

אם ישראל תנצח את המארחים, היא תשוב לבית העליון ב-2013. אם תפסיד, היא תשחק עונה נוספת בבית 1 האירופי-אפריקני, הדרג השני של גביע דייויס.

 

קל זה לא יהיה. דודי סלע (62 בעולם), אמיר וינטרוב (199), אנדי רם ויוני ארליך צפויים לפגוש יריבה עם מחבט בכיר מסוכן, קאי נישיקורי, המדורג 18 בעולם ואיתו בנבחרת גם גו סודארה (77) ואיטו טאצומה (98).

 

אנדי רם ויוני ארליך. רם: "נטוס במטרה לחזור לבית העליון" (ראובן שוורץ) (ראובן שוורץ)
אנדי רם ויוני ארליך. רם: "נטוס במטרה לחזור לבית העליון"(ראובן שוורץ)

 

בדירוג העולמי ישראל מדורגת כיום במקום ה-11, ומקדימה בשמונה מקומות בלבד את היפנים. הנבחרת של הכחולים-לבנים מעולם לא פגשה את אלה של ארץ השמש העולה, כאשר

המארחים ירדו לשלב זה מהבית העלון לאחר הפסד בבית לקרואטים.

 

"אחרי ארבעה מפגשים ביתיים יהיה מוזר לשחק בחוץ", אמר סלע לאחר היוודע התוצאות. "זאת הגרלה קשה מאוד, יש להם שלושה שחקנים במאיה הראשונה בדגש על נישיקורי, שהוא שחקן מצוין. יהיה קשה מאוד לעלות, אבל נעשה כל מאמץ".

 

נבחרת הדייויס של ישראל. קל זה לא יהיה (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
נבחרת הדייויס של ישראל. קל זה לא יהיה(צילום: אורן אהרוני)
 

רם: "ההגרלה הכי קשה שיכולנו לקבל, ויחד עם זאת התמודדנו במשחקי חוץ נגד נבחרות לא פחות חזקות מיפן. אנחנו נטוס לשם במטרה לחזור לבית העליון ואני מאמין שיש לנו סיכוי לעבור אותם".

 

שאר משחקי הפלייאוף על הכרטיס לבית העליון: קזחסטאן - אוזבקיסטן, גרמניה - אוסטריה, בלגיה - שבדיה, דרום אפריקה - קנדה, ברזיל - רוסיה, איטליה - צ'ילה, הולנד - שווייץ.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום:  ראובן שוורץ
דודי סלע
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים