שתף קטע נבחר

כץ: "ניצחון מול ראשל"צ ונישאר בליגה"

בהפועל חיפה מנסים לשים מאחור את פרשת המהומות באצטדיון המושבה והחלטת בית הדין להרחיק להם שלושה שחקנים, הבעלים: "נישאר בליגה בזכות יכולת על המגרש ולא בעקבות החלטות הדיינים. אין לנו שום כוונה לערער על ההחלטה"

בהפועל חיפה החליטו היום (ד') לנסות ולשוב לעניינים, זאת בעקבות רצונו של הבעלים, יואב כץ, לראות את קבוצתו מנצחת בשבת הקרובה את הפועל ראשון לציון במשחק תחתית חשוב על שש הנקודות היקרות במאבק נגד הירידה.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

"חשוב מאוד, וזה מה שהבהרתי לצוות המקצועי שלנו, שנשכח מבית הדין ונתרכז במשחק החשוב שלנו מול ראשון לציון. ניצחון ואנחנו כמעט בטוחים בליגת העל גם בשנה הבאה, כשמנגד ראשון יודעים שזוהי כמעט ההזדמנות האחרונה שלהם, הם ינסו להשיג תוצאה טובה עם הסגל החסר שלנו ולכן חסר לנו שלא נוציא שלוש נקודות. אנחנו עלולים להסתבך עד למחזורי הסיום של העונה", הסביר כץ.

 

כץ, שהיה שבע רצון מפסיקת בית הדין המשמעתי אתמול (הורדת שלוש נקודות למכבי פתח תקווה) הוסיף: "הדיינים בבית הדין לכדורגל לקחו החלטה אמיצה מאוד, להוריד

למכבי פ"ת נקודות כשהם במאבק נגדנו נגד הירידה זו בהחלט החלטה אמיצה, אבל שיהיה ברור - הייתה חייבת להגיע כאן ענישה חמורה וזה הגיע להם".

 

כץ גם הבהיר: "אין לי שום כוונה לערער על ההחלטה להרחיק לנו שלושה שחקנים בעקבות המהומות, נצטרך להיות אלו אשר יהיו אחראים עם הצוות המדולל של השחקנים על ההישארות שלנו בליגה. נבטיח את ההישארות שלנו בזכות היכולת במגרש ולא בגלל בית הדין והחלטות של שופטים".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
יואב כץ
צילום: אורן אהרוני
מומלצים