שתף קטע נבחר

קני דלגיש: "לשחקנים הגיע מעט נחת"

מאמן ליברפול היה מאושר אחרי ה-2:3 הדרמטי של קבוצתו מול בלקבורן, בזכות שער ניצחון של אנדי קארול בדקה ה-91: "הוא עובד קשה וקיבל את מה שמגיע לו"

אנחת רווחה נשמע אתמול (ג') בליברפול. הקבוצה של קני דלגליש חזרה לביתה עם 2:3 דרמטי מול בלקבורן, ורשמה ניצחון ראשון אחרי שבעה מחזורים עקרים.

 

 

הפתיחה הייתה שייכת לאדומים, שעלו ל-0:2 מהיר בזכות שערים של מקסי רודריגס (13 ו-16), אבל אז הורחק שוער הקבוצה, דוני, בכרטיס אדום ובלקבורן חזרה למשחק בזכות צמד של אייגביני יעקובו (37 ו-61 בפנדל).

 

נגיחת הניצחון של אנדי קארול. שער ראשון מאז ה-31 בינואר (צילום: AFP) (צילום: AFP)
נגיחת הניצחון של אנדי קארול. שער ראשון מאז ה-31 בינואר(צילום: AFP)
 

המרסיסיידרס לא ויתרו, ולמרות מחצית שניה חלשה יותר, זכו לאסוף שלוש נקודות עם שער נגיחה של אנדי קארול בדקה ה-91. קארול, אחת ההעברות הגדולות ביותר בפרמייר ליג, כבש בסך הכל את שערו השלישי העונה בליגה, והראשון מאז ה-31 בינואר, אז הוא הבקיע ב-0:3 מול וולבס.

 

"הייתה לנו פתיחה נפלאה, אבל אז נותרו בעשרה שחקנים והם השתלטו על המשחק והאוהדים שלהם דחפו אותם לכך. אני חושב שבסופו של יום הגיע לנו לנצח, ואני מאושר עבור השחקנים כי הם לא היו בתקופה טובה לאחרונה. מגיע להם מעט נחת", אמר מאמן ליברפול, קני דלגליש.

 

הסקוטי המשיך: "לא היו לנו תוצאות טובות לאחרונה, לכן זה הרבה יותר מהנה כשאתה מנצח משחק לקראת הסוף ועם עשרה שחקנים. לגבי קארול אמר דלגליש: "הוא קיבל את מה שמגיע לו, הוא עבד קשה מאוד והבקיע שער נהדר. אין לו בעיית בטחון, זה תמיד היה לו".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים