שתף קטע נבחר

מבצע מלביש: מה חדש במחלקת בגדי הילדים?

עולם הלבוש לילדים ססגוני היום יותר מתמיד ומלא בעיצובים שלא היו מביישים גם את המעצבים של ה"גדולים". מרוכסנים צדדיים בחליפות לתינוקות, חליפות ג'ינס עבור הרך הנולד שרק יוצא מבית החולים ועד נעלי בלרינות מעוצבות ונוחות כבר מהשנים הראשונות. סקירה

הורים שלא מוותרים על הלבשה טרנדית עבור ילדיהם הם כבר לא תופעה יוצאת דופן בעולמנו. מי שישקיע, פחות או יותר, יוכל למצוא מותגים ובגדים מוצלחים גם לתינוקות שזה עתה נולדו, ובטח ובטח לילדים גדולים יותר.

 

טורים נוספים מאת שחר רבן :

 

רשת שילב, המתמחה בבגדי תינוקות ופעוטות, מציעה ביגוד החל ממידת New Born (לתינוקות שזה עתה נולדו) ועד מידה 5. הפיתוחים החדשים בקולקציה של החברה כוללים אוברול עם רוכסן צידי גמיש במיוחד, המעניק לתינוק נוחות, מאפשר לו לשכב על הבטן ומקל על הלבשתו.

 

 

הרשת מציעה גם חרמונית בד ההופכת למעיל ומכנסיים מחממים: בימים קרים מומלץ להלביש את התינוק בשכבה מגינה ומחממת, אשר יכולה להיות נוחה ל"תפעול" עבור ההורים ופחות מסורבלת. החרמונית מתפרקת לשניים: למעיל ולמכנסיים (ניתן להלביש את התינוק בכל חלק בנפרד) המחוברים על ידי לחצניות. המוצר רך ומרופד ומאפשר לתינוק לנוע ללא הפרעה.

 

מחירים לדוגמא: 3 בגדי גוף ב-99.99 שקל; מכנסיים - החל מ-59.99 שקל; חולצות מכופתרות - החל מ-89.99 שקל (לחברי מועדון); ג'ינסים - 89.99 שקל.

 

ויויאן ווסטווד לגיל הרך

נעליים מעוצבות על ידי מעצבי העל העולמיים הן חלומם של (כמעט) כל אישה. אך מי אמר שגם לבנות הגיל הרך לא מגיע נעליים מעוצבות? בעקבות הצלחת המותג הברזילאי "מליסה" שמייצר את דגמי מליסה הידועות מגומי ממוחזר ונוח במיוחד, מציעה החברה את דגמי מיני מליסה לעונה הנוכחית, בעיצובה של מעצבת העל ויויאן ווסטווד. ניתן להשיג דגמים בצבעים ורוד, שחור ולבן, שחלקם מעוטרים באבזם מוזהב. מחיר: החל מ-199 שקל.

 

מותג הבלרינות האוסטרלי "בלוך" מציג זו העונה השנייה את דגמיו ברשת חנויות סטורי. המותג הינו בעל מומחיות בעיצוב נעלי בובה אופנתיות, נוחות ואיכותיות. החברה ידועה בכך שמתחילת דרכה ייצרה נעלי בלט בעבודת יד עבור רקדניות מקצועיות ברחבי העולם, ומשם התפתחו גם לנעליים יומיות ואיכותיות המציעות תמיכה ונוחות מקסימליים. מחיר: החל מ-219 שקל.

 

את נעלי מליסה ובלוך ניתן להשיג ברשת חנויות סטורי (דיזינגוף 246 ת"א, שינקין 60 ת"א, קניון גבעתיים וקניון רמת אביב).

 

מוצרי הלו קיטי

לפני מספר חודשים נפתחה בסערה חנות הבוטיק הראשונה של הלו קיטי - המותג האלמותי לילדות ונערות. סל המוצרים של המותג מיועד לקהל רחב והוא משווק תחת הסיסמא העולמית "מתנה קטנה, חיוך גדול". 

 

בחנויות הבוטיק של הרשת ברחבי העולם ניתן למצוא כ-3,000 מוצרים מקוריים של המותג לכל הגילאים ומקטגוריות שונות: תיקים וארנקים, בובות, ספלים ובקבוקים, בגדי חוף, מחזיקי מפתחות, כלי כתיבה וציוד לבית הספר, תכשיטים, פריטים לשיער, אביזרי אופנה, בגדים, שעונים ועוד. טווח מחירים: כובעים - 109-99 שקל; צעיפים - 199-69 שקל; כפפות - 109-79 שקל; תיקים - 299-69 שקל. 

 

אופנה אנגלית כמו בשנות ה-70

noya&tush הוא מותג אופנה חדש לילדים שהוקם על ידי בני הזוג הילה ואלעד סגל, אשר הגשימו חלום של פתיחת ובניית עסק משותף ומציעים מגוון רחב של פריטים לילדים ולילדות מגיל שנה וחצי ועד גיל 7. הבגדים מעוצבים בניחוח אירופאי ומתאפיינים בגזרות מעודכנות מחמיאות ומשדרות אופנתיות ואמירה אישית. "אנחנו מאמינים בתרבות פנאי עשירה, בילד שחשוף לתרבות מכל המינים ושמודע לעצמו ואיך שהוא נראה - ילד שבוחר לעצמו או שותף לבחירת הבגדים שהוא לובש", אומרים השניים.

 

כחלק מעידוד לסקרנות ולתרבות המותג מושפע בעיצובים מתרבויות שונות ואריזות הבגדים מגיעות עם מדבקות שעליהן ציטוטים מספרי ילדים וזאת בכדי לעורר סקרנות לקריאה ולתרבות בכלל.

 

קולקציית החורף של המותג עוצבה בהשראת אופנה אנגלית של תחילת שנות ה-70: בדים עם הדפסי משבצות, פסים, הדפסי פירות ופרחים,נקודות ושילובים חכמים של כולם יחד.

 

מה ניתן לראות בקולקציה? שמלות שובבות עד הברך עם חצאית מסתובבת במגוון שילובי צבעים; טוניקות רכות בגזרות מפתיעות עם שכבות ומשחקי בד; מכנסי בנים בבדים ייחודיים במראה אנגלי ונוחות ישראלית; חולצות לבנים עם צווארונים מפתיעים ומגוון צבעים וחולצות לבנות בבדים קלים מותאמים לסתיו הישראלי ובעיצוב עכשווי.

 

מחירים: שמלות - החל מ-159 שקל; טוניקות וחולצות - החל מ-89 שקל; מכנסיים - החל מ-119שקל; חצאיות - החל מ-129 שקל. להשיג בקניון רננים ובחנויות המובחרות לבגדי ילדים ברחבי הארץ.

 

MINI ME

המוטיבים, הצבעוניות והאווירה בצילומי הקמפיין של חברת "ברברי" לעונת החורף של הנשים והגברים זלגה אף לקולקציית הילדים שלה. קשת הצבעים שנבחרה לעונה מגוונת ומעניינת ביותר:

שחור-לבן, כתום דלעת, ארגמן, צבע דיו, חאקי, כחול נייבי, דבש, כאמל, אדום רימון, כחול מחשמל וליים.

 

בקולקציית הילדים והנוער נוכל להבחין בצווארונים נשלפים, שרוולים המחוברים ברוכסן לגוף הבגד, בטנה בהדפס משובץ וכובעי ברדס נשלפים. הבדים שמאפיינים את הפריטים הם בעיקר דנים, עור, קוויל קל, סריגים בסריגת קשרים, קורדרוי, קרפ צמר, גברדין כותנה.

 

מעילים בהשראת מסורת המעילים של ברברי, מעילי דובון, שכמיות דובון, מעילי מלחים, שמלות, ווסטים תפוחים, ו"בגדי חוץ" לדוגמא: מעילים שיכולים להפוך לווסטים ומהווים יתרון כספי של שני פריטים במחיר אחד.

 

אלמנטים נוספים שמאפיינים את הקולקציה הם כותנה שעברה תהליך של ציפוי מעודן בגומי, סוגרי עור ועץ, רוכסנים, כותפות ורצועות חפתים, ופריטים בהשראת מדי צבא. הדבר מעורר בי את הסוגיה לגבי הלבשת הילדים בטרנדים המאופיינים למבוגרים. מדוע לחשוף את הילדים לאווירה צבאית מגיל צעיר? או מדוע להלביש את הילדים בבגדי עור? האין מספיק בדים או חומרים היכולים להוות את המענה הנכון עבורם? ישנם טרנדים שיכולים להמתין לילדים בבוא העת הנכונה. לא כל טרנד שמאופיין אצל המבוגרים, אמור להיות גם אצל הילדים.

 

שחר רבן הוא סטייליסט אישי, ועושה הום סטיילינג . ניתן ליצור עמו קשר כאן ולהתרשם מעבודותיו ב-

www.styleyourlife.co.il

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
צילום: אבי ולדמן
שמלה של מותג noya&tush. מחיר: 189 שקל
צילום: אבי ולדמן
צילום: ירון ויינברג
גרביים של FIX. מחיר: 20 שקל
צילום: ירון ויינברג
צילום: אסף רייז
נעליים של חברת בלוך. מחיר: 219 שקל
צילום: אסף רייז
מומלצים