שתף קטע נבחר

מפעל ניסן שדרות נמכר - 100 העובדים יישארו

לאחר שנים לא קלות שעברו על המפעל בתקופת ההפגזות ומספר איומים בסגירת המפעל עקב חוסר רווחיות, איש העסקים דניאל לר רוכש את מרבית המפעל מחזי ניסן, מנכ"ל ניסן תעשיות רפואיות

ביום בו קיים חוסר ודאות לגבי עובדי עיריית שדרות, מגיעה בשורה מכיוון מפעל ייצור חומרי החבישה הרפואיים הדרומי, ניסן שדרות, שיימכר לאיש העסקים דניאל לר.

 

 

לאחר שנים לא קלות שעברו על המפעל בתקופת ההפגזות מהדרום ומספר איומים בסגירת המפעל עקב חוסר רווחיות, איש העסקים לר רוכש את מרבית המפעל מחזי ניסן, מנכ"ל ניסן תעשיות רפואיות. המפעל הינו הספק העיקרי (כ-90%) מהתצרוכת של מוצרי חבישה לכלל בתי החולים בארץ: הן הממשלתיים והן של שירותי בריאות כללית.

 

על פי מתווה העסקה, עובדי המפעל יועסקו מחדש באותם תנאים כשחלקם יקבלו מענקי רכישה שונים ומתווה פיצויים מוגדל.

 

בעבר נשקלה אפשרות להעביר את ייצור המוצרים לחו"ל לצורך הוזלת עלויות והנושא אף הגיעו לדיונים בוועדות הכנסת כשמשרד הבריאות הודיע כי ייקח אחריות על פעילות המשרד אבל כעת, כאמור, המפעל ימשיך לפעול.

 

חזי ניסן אמר היום ל-ynet: "אני תומך במהלך ובעובדיו ומקווה שהמפעל ימשיך לעבוד לאורך שנים בישראל". "אני מודה לכל העובדים על ההתמדה בימי חוסר הוודאות, ללקוחות המפעל ולכל מי שתמך במהלך".

 

 

שיאו של מאבק העובדים היה לפני כשה אז הפסיקו העובדים את האספקה של מוצרי החבישה לחדרי הניתוח בבתי החולים  לאחר שההנהלה הודיעה לעובדים כי קיים מבוי סתום עם משרד הבריאות במגעים להצלת המפעל.

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
הפגנות עובדי המפעל בשנה שעברה
צילום: נועם מושקוביץ
מומלצים