שתף קטע נבחר

כדורעף: מכבי ת"א עלתה ל-1:2 מול מטה אשר

גמר עף: הצהובים ניצחו 0:3 במשחק השלישי בסידרה, אבל תקרית אלימה בסיום העיבה על החגיגה. אלכסנדר מורנו ממכבי התעמת עם יוחאי דדון ממטה אשר, השחקנים הפרידו

יומיים לאחר האירועים האלימים באצטדיון המושבה בפתח תקווה בין שחקני מכבי פתח תקווה להפועל חיפה, גם בכדורעף הייתה הערב (ב') תקרית אלימה. זה קרה במשחק השלישי בסידרת גמר הפלייאוף, שבו ניצחה מכבי תל אביב את הפועל מטה אשר 0:3 (21:25, 19:25, 21:25) ועלתה ליתרון 1:2 בסידרה.

 

הדאבליסטית נוגעת באליפות חמישית ברציפות, והיא תוכל לחגוג אם תנצח ביום חמישי באולם "נעמן" במשחק הרביעי בסידרת הגמר.

 

מכבי תל אביב מול מטה אשר. הצהובים מובילים 0:3 (צילום: יובל חן) (צילום: יובל חן)
מכבי תל אביב מול מטה אשר. הצהובים מובילים 0:3(צילום: יובל חן)

 

עם סיום המשחק נהוג ששחקני שתי הקבוצות לוחצים ידיים מתחת לרשת. הקולומביאני של מכבי ת"א, אלכסנדר מורנו, ניצל את ההזדמנות ושלח חבטה עזה לחזה של יוחאי דדון ממטה אשר. דדון בתגובה אחז בצווארו של מורנו, ושניהם היו קרובים לחילופי מהלומות, עד ששחקנים משתי הקבוצות מיהרו להפריד ביניהם.

 

זה היה סיום מביש למשחק טעון, שהופסק שלוש פעמים בגלל טעויות שיפוט. מטה אשר התלוננו במהלך המערכה השלישית במצב של 12:13 למכבי ת”א, שהצהובים לא עמדו במגרש על פי החוקה, אבל השופטים לא הבחינו בכך. עמידה לא נכונה מחייבת להעביר את הכדור לקבוצה היריבה.

 

מטה אשר דרשו להחזיר לה את הנקודות, ובמשך כ-20 דקות השופטים עצרו את המשחק וניגשו למזכירות בניסיון לבדוק האם נעשתה טעות. בסופו של דבר לא הוחזרו הנקודות למטה אשר. מכבי ת"א הציגה יכולת משכנעת לאורך כל המשחק, לאחר שהפסידה במשחק השני בחוץ, והוכיחה כי היא עדיין גדולה על הליגה. שון פייגה הצטיין בכבי, יחד עם עומר דננברג, מרסלו סאקי וניקו אפרון, בעוד הברזילאי סנדרו סילבה היה הבולט במטה אשר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מכבי תל אביב
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים