$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

נוער: צפו ב-1:1 בין הפועל ת"א לבני יהודה

גיל יצחק כבש לזכות הכתומים (66), עדן שרם איזן (82). רק 1:1 למכבי ת"א עם כפ"ס, בית"ר טוברוק הובסה

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  31.03.12 - 13:44

אווירת סוף עונה. זו הדרך הטובה ביותר לתאר את המשחק בין בני יהודה להפועל תל אביב במסגרת המחזור ה-25 בליגת העל לנוער. שתי הקבוצות כבר לא ייקחו השנה אליפות וגם לא יירדו ליגה, ולכן קיבלנו משחק פתוח מאוד בשכונת התקווה. המחצית הראשונה היתה חלשה מאוד, אבל אחרי ההפסקה המצב השתפר פלאים ואפילו שני כדורים פגשו את הרשת. אחרי 90 דקות קצביות הכתומים (היום בכחול) והאדומים חילקו את הנקודות. בחלק העליון של הטבלה, מכבי תל אביב סיימה רק ב-1:1 עם הפועל כפר סבא, בעוד בית"ר טוברוק הובסה 5:1 על ידי מכבי פתח תקוה.

בני יהודה - הפועל ת"א 1:1
אולי בגלל המגרש העלוב בשכונת התקווה או אולי בשל העובדה כי למשחק אין ממש ערך מבחינת הטבלה, שתי הקבוצות הציגו כדורגל חלש מאוד ב-45 הדקות הראשונות. המארחת היתה מעט טובה יותר מהאדומים, אבל גם היא לא ממש הצליחה לסכן את השער של קרישטול.

גם המחצית השנייה נפתחה בצורה חלשה. בדקה ה-64 סוף סוף ראינו מצב טוב. גיל יצחק הגיע לאחד על אחד מול קרישטול, השוער האדום יצא עם ידו על העליונה והותיר את לוח התוצאות על 0:0. שתי דקות אחר כך זה כבר היה בפנים. בר אהרוני הגביה לרחבה מצד שמאל, קרישטול יצא בצורה רעה מאוד ויצחק ניצל זאת כדי לנגוח לרשת החשופה. 0:1 לבני יהודה.

בדקה ה-71 יצחק היה קרוב להשלים צמד, אבל הפעם הנגיחה שלו חמקה ליד הקורה. 5 דקות מאוחר יותר יצחק שוב נותר לבדו ברחבה (הגנה שערורייתית של האדומים), אבל כמו במקרה הקודם הכדור חמק ליד הקורה של קרישטול. בדקה ה-82, בניגוד גמור למהלך המשחק, עדן שרם כבש את שערו ה-12 העונה ואיזן ל-1:1.

יתר התוצאות: מכבי ת"א - הפועל כפ"ס 1:1; בית"ר טוברוק - מכבי פ"ת 5:1; בית"ר ירושלים - מכבי חיפה 0:1; מכבי נתניה - הפועל ראשון לציון 2:0; מכבי הרצליה - הפועל רעננה 2:1; מ.ס. אשדוד - הפועל ב"ש 0:3.