שתף קטע נבחר

בספרד תוהים: דודו אוואט יעבור לליגה האנגלית?

שוער נבחרת ישראל טס עם הבעלים של מאיורקה ללונדון ביום ראשון האחרון, העיתון "אל מונדו" העלה את האפשרות שהשניים בחנו הצעות עבור השוער ממועדונים בפרמייר-ליג

טיסה של דודו אוואט ללונדון ביום ראשון האחרון מעוררת תהיות בספרד. העיתון "אל מונדו" פירסם אתמול (ו') כי שוער מאיורקה טס בתחילת השבוע לבירת אנגליה יחד עם הבעלים של הקבוצה, לורנסו סרה פרר, והעלה את האפשרות כי אין זה מקרי שהשניים היו על אותו מטוס, אלא מטרת הנסיעה היתה לבחון הצעות עבורו מקבוצות פרמייר-ליג.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

במאיורקה טוענים שזה היה צירוף מקרים שהשניים טסו יחדיו ממדריד ללונדון, אולם בעיתון מפקפקים בגרסא זו וטוענים כי יש לא מעט סיבות להאמין שהנסיעה לא היתה תמימה. אוואט בן ה-35 אמנם מחזיק בחוזה לעונה נוספת במאיורקה, אולם בעיתון מציינים כי הוא בעל השכר הגבוה ביותר בקבוצה ולכן נראה כי אם תגיע הצעה ראויה לגביו, במועדון ישקלו לשחררו.

 

דודו אוואט מול ברצלונה. בקרוב בפרמייר-ליג? (צילום: AFP) (צילום: AFP)
דודו אוואט מול ברצלונה. בקרוב בפרמייר-ליג?(צילום: AFP)

 

"אל מונדו" מציין כי אוואט נוסע אחת לתקופה ללונדון על מנת לבקר את יוסי בניון, שמשחק בארסנל, אולם הפעם חושדים שם כי לא לשם כך הוא הגיע לאנגליה.

מה שעוד עורר את החשד של העיתון, היא העובדה שפרר שב למאיורקה כעבור 24 שעות בלבד, וכן שהוא טס עם אוואט דרך מדריד, על אף שישנה טיסה ישירה ממאיורקה ללונדון 

 

על פי העיתון, אחת הקבוצות שעשויה להתעניין בשוער נבחרת ישראל היא ארסנל, שהמנג'ר שלה, ארסן ונגר, נמצא בקשרי חברות קרובים עם פרר, אולם במאיורקה מכחישים מכל וכל שיש כוונה לשחררו בעונה הבאה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
דודו אוואט
צילום: אלי אלגרט
מומלצים