שתף קטע נבחר

טורניר מיאמי: שראפובה מול רדוואנסקה בגמר

הרוסיה חזרה מפיגור מערכה מול ווזניאקי לגמר רביעי בקריירה במיאמי (0 תארים), הפולנייה הביסה את מריון ברטולי. בגברים: ג'וקוביץ' מול מונאקו בחצי הגמר

אין הפתעות. כמעט. נובאק ג'וקוביץ' גבר הלילה 2:6, 6:7 (1) על דויד פרר הספרדי (5 בעולם) והעפיל לחצי גמר טורניר מיאמי היוקרתי, מסבב המאסטרס של ה-ATP.

 

 

שעה ו-53 דקות למדורג ראשון בעולם לנצח בפעם השנייה בעולם את הספרדי, תוך שהוא מציג את אותה עליונות שאפיינה אותו לאורך כל 2011. "הוא כמו חומה על מגרש קשה", אמר הסרבי על יריבו, "הוא פשוט מחזיר כל כדור". ג'וקוביץ' ינסה לזכות בפעם השלישית במיאמי, אחרי שניצח גם בשנה שעברה וגם ב-2007.

 

"הוא כמו חומה". ג'וקוביץ' מפרגן לדויד פרר (צילום: MCT) (צילום: MCT)
"הוא כמו חומה". ג'וקוביץ' מפרגן לדויד פרר(צילום: MCT)

 

כדי לעשות זאת הוא יצטרך לחלוף על פני חואן מונאקו, שהפתיע הלילה מארדי פיש עם ניצחון קליל 1:6, 3:6. עבור הארגנטיני שחגג יום הולדת 28 ומדורג 21, תהיה זו הזדמנות להעפיל לגמר מאסטרס ראשון בקריירה. רק שמול נולה זה לא יהיה כל כך פשוט.

 

בחצי הגמר השני הלילה (22:00, ספורט 1) ייפגשו המדורג שני בעולם, רפאל נדאל, והמדורג רביעי, אנדי מארי.

 

מריון ברטולי מותשת ומקבלת טיפול (צילום: EPA) (צילום: EPA)
מריון ברטולי מותשת ומקבלת טיפול(צילום: EPA)

 

גמר רביעי לשראפובה

אצל הנשים, מריה שראפובה העפילה לגמר רביעי בקריירה בטורניר מיאמי, עם 6:4, 2:6, 4:6 מורט עצבים מול המדורגת ראשונה לשעבר, קרוליין ווזניאקי. "אני מאושרת שהצלחתי לחזור מפיגור מערכה", אמר הרוסיה, שאחרי שלושה גמרים מאכזבים 2005, 2006, 2011) תנסה לזכות כאן בפעם הראשונה.

 

מולה תעלה אגנייזסקה ראדווסנקה, שרשמה את ניצחונה ה-25 העונה עם 4:6, 2:6 על מריו ברטולי התשושה, במשחק שכלל 15 (!) שבירות. לרוע מזלה של רדוואנסקה, היא נמצאת ברצף של שישה הפסדים מול שראפובה, לקראת הגמר שייערך בשבת בערב.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים