שתף קטע נבחר

הדלק מתייקר? מחיר הנפט בשפל של 6 שבועות

מחיר הנפט ירד ב-2.5%, או 2.64 דולר, לרמה של 102.78 דולר לחבית, מחיר שלא נראה מאז אמצע פברואר. מחיר הזהב ירד ב-0.3% ונסגר על 1,652.2 דולר לאונקיה

בישראל עולה מחיר הדלק לשיא חדש, אולם בניו יורק נסגר מחיר הנפט הערב (ה') במחיר שפל של ששת השבועות האחרונים. זאת, על רקע שבוע חלש בסחורות בארה"ב, הצהרות של שר הנפט הסעודי לפיהן מדינתו מסוגלת לספק סחורה נוספת כדי להילחם במחירים הגבוהים, וציפיות לכך שארה"ב ומדינות המערב ישחררו רזרבות נפט שנועדו למקרי חירום על מנת להוריד את מחירי האנרגיה הגואים.

 

 

מחיר החוזים העתידיים למסירת נפט במאי ירדו ב-2.63 דולר, או 2.5%, לרמה של 102.78 דולר לחבית בשוק הסחורות בניו יורק. מדובר במחיר הנפט הנמוך ביותר שנרשם מאמצע פברואר.

 

מחיר הזהב המשיך לרדת היום זה היום השלישי ברציפות על רקע פסימיות בקרב הסוחרים, אשר נמנעים מרכישת נכסים הנחשבים לבעלי סיכון. מחיר החוזים העתידיים למכירת זהב באפריל איבד 0.3%, או 5.7 דולר, והגיע בסוף היום ל-1,652.2 דולר לאונקיה במדד הסחורות של ניו יורק.

 

ההתייקרות האחרונה במחיר הדלק נובעת, רובה ככולה, מהתייקרות הנפט. מחיר הדלק בישראל נקבע על פי מחירו באירופה בימים האחרונים של החודש, ובהתאם לשער הדולר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים