שתף קטע נבחר

מיאמי: ווזניאקי מול שראפובה בחצי הגמר

הדנית עצרה את הקאמבק של סרינה וויליאמס עם 4:6, 4:6, הרוסיה הביסה 3:6, 0:6 את לי נה. גברים: רפאל נאדאל ונובאק ג'וקוביץ' עלו לרבע הגמר

קרוליין ווזניאקי עצרה לפנות בוקר (ד') את הקאמבק של סרינה וויליאמס, לאחר שניצחה אותה 4:6, 4:6 ברבע גמר טורניר מיאמי. הדנית ביצעה 13 שגיאות בלתי מחויבות, וניצלה 36 טעויות בלתי מחויבות של יריבתה.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

וויליאמס המתוסכלת, שחזרה למגרשים לראשונה מאז חודש ינואר עקב פציעה בקרסול, אמרה בסיום: "כל מי שמשחק מולי מציג את משחק השנה שלו. שיחקתי ב-20 אחוז מהיכולת שלי, וביצעתי המון טעויות. זה טפשי".

 

סרינה וויליאמס. תסכול דיבר מגרונה (צילום: AFP) (צילום: AFP)
סרינה וויליאמס. תסכול דיבר מגרונה(צילום: AFP)
 

ווזניאקי תשחק בחצי הגמר מול מריה שראפובה, שממשיכה את העונה הנפלאה שלה עם ניצחון 3:6, 0:6 קליל על לי נה במטרה לזכות בטורניר שבו הגיעה לגמר והפסידה שנתיים ברציפות (2005 ו-2006).

 

בטורניר הגברים המקביל העפילו רפאל נאדאל ונובאק ג'וקוביץ' לרבע הגמר. הספרדי, שמדורג שני בעולם, ניצח 4:6, 4:6 את קיי נישיקורי, ואילו המדורג ראשון בעולם גבר 5:7, 3:6 על רישארד גאסקה.

 

נאדאל יתמודד ברבע הגמר מול ג'ו ווילפריד צונגה, ואילו ג'וקוביץ' יפגוש בשלב זה את דויד פרר. בשני רבעי הגמר הנוספים יתמודדו אנדי מארי ויאנקו טיפסרביץ' ומארדי פיש מול חואן מונאקו.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
קרוליין ווזניאקי
צילום: רויטרס
מומלצים