שתף קטע נבחר

רגיעה בבני סכנין: סולחה בין חלאיילה וראדי

שני קשרי הקבוצה, שהסתכסכו עקב מחלוקת בנושא בעיטות העונשין מ-11 מטרים, ליבנו את העניינים בשיחה עם המאמן שלומי דורה. השחקנים דרוכים לקראת מכבי ת"א

לאחר מספר שבועות של מתיחות בין הקפטן של בני סכנין חאלד חלאיילה לבין קשר הקבוצה מהראן ראדי, הגיעה הסאגה לסיומה כאשר השניים ליבנו את העניינים ביניהם בשיחה עם המאמן שלומי דורה.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

כזכור, הסכסוך בין השניים החל לאחר מחלוקת על חלוקת בעיטות העונשין מ-11 מטרים, אך במהלך השיחה עם המאמן נמצא פיתרון לפיו במקרה של פנדל השניים יבעטו לסירוגין.

 

שלומי דורה. הרגיע את המערכת (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
שלומי דורה. הרגיע את המערכת(צילום: ראובן שוורץ)

 

בסכנין חששו שהמתיחות בין השניים תוביל למחנאות בקבוצה, זאת לאחר שכבר נראו סימנים לכך כשחלק מהשחקנים עמדו לצדו של הקפטן וחלק אחר לצדו של ראדי, אך סיום הפרשה הביאה לרגיעה במערכת.

 

בתוך כך ובאווירה חיובית יותר משהייתה אחרי ההפסד 2:0 למכבי חיפה, בקבוצה דרוכים לקראת המפגש מול מכבי ת"א במחזור הקרוב. המאמן שלומי דורה, שביטל השבוע את יום החופש של השחקנים, שוחח איתם וביקש לתת את הכל במשחקים שנותרו במטרה לעמוד במטרות ולהשיג כרטיס לאירופה: "מה שהיה כבר מאחורינו. יש עוד שישה משחקים ואני מצפה מכם לעשות הכל ולהוכיח שמקומנו בפלייאוף העליון לא היה מקרי".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
חאלד חלאיילה
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים