שתף קטע נבחר

"גווארדיולה יהיה הנשיא של בארסה, צ'אבי יאמן"

לאפורטה, הנשיא הקודם של ברצלונה, סיפק ציטוטים מעניינים בנוגע לעתיד של המועדון, וגם לא שכח להעביר ביקורת: "טעות גדולה שארגון יוניסף לא מתפרסם על חולצות השחקנים"

מאז עזב את תפקיד נשיא ברצלונה, המשיך ז'ואן לאפורטה לעקוב אחר המתרחש בקבוצה. בראיון שהתפרסם היום (ב') בעיתון האיטלקי "לה רפובליקה", סיפק לאפורטה מספר ציטוטים מעניינים בנוגע להווה ולעתיד של המועדון.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

תחילה התייחס הנשיא לשעבר לשינויים הצפויים בשדרת הניהול של בארסה, על פי הערכתו. "פפ גווארדיולה יהיה הנשיא הבא של ברצלונה", הצהיר לאפורטה והוסיף: "המאמן? אני מעריך שצ'אבי יהיה זה שיחליף את גווארדיולה. הוא פנומן ובחור נהדר".

 

צ'אבי, גווארדיולה ומסי. מה אתם אומרים על ההערכה של לאפורטה? (צילום: AP) (צילום: AP)
צ'אבי, גווארדיולה ומסי. מה אתם אומרים על ההערכה של לאפורטה?(צילום: AP)

 

כשנשאל מה הפך את בארסה לאימפריה בשנים האחרונות, השיב: "יש ארבעה אלמנטים. הראשון הוא החיבור לקטאלוניה. השני הוא יוהאן קרויף,

שלקח חלק חשוב בתהליך. השלישי זו 'המאסיה', האקדמיה של המועדון והרביעי זה החיבור עם יוניסף. זה חבל שהם כבר לא מפורסמים על החולצה שלנו, טעות גדולה".

 

לאפורטה, שמסוכסך קשות עם הנשיא הנוכחי, סנדרו רוסל, התייחס גם לייחוד של המועדון הקטאלוני: "המודל שהמועדון דוגל בו יכול להיות גם בפוליטיקה. בסופו של דבר, מה שחשוב אלו הרעיונות של האנשים במועדון, הפרויקטים. אין ספק שהשחקנים הכי טובים נמצאים כיום בברצלונה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
ז'ואן לאפורטה
צילום: רויטרס
מומלצים