יום ראשון, 12.05.2024 שעה 18:41
ליגת ווינר סל 23-24
88%1899-220224מכבי ת"א
76%2030-233025הפועל ת"א
72%2021-211825עירוני רמת גן
62%1903-199524הפועל ירושלים
52%1983-202525הפועל חולון
50%2030-198724עירוני קריית אתא
46%2004-197124בני הרצליה
46%2152-199724הפועל חיפה
40%2096-204725עירוני נס ציונה
38%1959-192424הפועל עפולה
29%2036-183324הפועל אילת
28%2220-204625הפועל גליל עליון
24%2215-207325הפועל ב"ש/דימונה
לוח משחקים
  • הפועל אילת
  • שלישי, 14/05, 20:30
  • הפועל גליל עליון
  • עירוני נס ציונה
  • שלישי, 14/05, 20:45
  • הפועל ב"ש/דימונה
  • הפועל עפולה
  • שלישי, 14/05, 21:00
  • בני הרצליה
  • הפועל ת"א
  • ראשון, 19/05, 18:30
  • עירוני קריית אתא
  • עירוני רמת גן
  • חמישי, 30/05, 00:00
  • מכבי ת"א

תומאס: אם נמשיך כך לא הרבה קבוצות יעצרו אותנו

סנטר י-ם קיבל תיאבון לאחר ה-61:87 על הבקעה, שהבטיח מקום בבית העליון. דרוקר: "עלינו בזכות". קילינגסוורת': "העיקר שעלינו". צפו בתקצירים

|
ג´ון תומאס חוגג בסיום עם האוהדים (משה חרמון)
ג´ון תומאס חוגג בסיום עם האוהדים (משה חרמון)

למרות העונה הפושרת, הפועל ירושלים השיגה, פחות או יותר, את מה שרצתה - מקום בבית העליון. האדומים עשו זאת לאחר שגברו 61:87 על מ.כ. הבקעה.

ג'ון תומאס נשמע אופטימי במיוחד לאחר הניצחון: "אני חושב שאם נמשיך ביכולת הזאת אין הרבה קבוצות שיוכלו לנצח אותנו. יש לנו שחקנים מוכשרים מאוד ואין שום סיבה שלא ננצח בכל משחק. זה לא משנה מי היריבה שלנו, משנה מה קצב המשחק שלנו. שיחקנו  יחד וחשוב להמשיך להיות מאוחדים ולהאמין אחד בשני, אם נשחק את המשחק שלנו ונפגין רוח לחימה נוכל להמשיך בדרך הנצחונות".

"ידענו שהדברים תלויים בנו", אמר שרון דרוקר, "מהרגע הראשון הראינו הרבה אנרגיות והגנה חזקה. עלינו בזכות לבית העליון. הזכרתי לשחקנים שההגנה צריכה להיות העוגן המרכזי שלנו ואני מקווה שאנחנו בדרך הנכונה. אמרתי לשחקנים שאנחנו יכולים להפוך את העונה הזאת למיוחדת".

על העליות והירידות של השחקנים הישראלים אמר המאמן: "זה חלק מההתבגרות וממה שקרה לקבוצה השנה. זה השפיע עליהם, אבל עכשיו הם יודעים את המקום שלהם ויש יותר ביטחון. גוני (יזרעאלי) הוא פייטר, אני רואה אותו נשאר אחרי אימונים ועובד קשה, הוא נלחם יפה מאוד על המקום שלו ואנחנו סומכים עליו".

צפו בירושלים מביסה את הבקעה

המאמן האורח, אבי אשכנזי, אמר: "לא הגענו באנרגיות שקיוויתי, אין לנו מספיק כלים בתקופה הזאת ואנחנו פועלים כדי לשנות את זה. צירפנו שחקן חדש במקום פרימן שנפצע ואני מקווה שמעבר לעוד אופציה בגבוהים, הוא יכניס גם שינוי באווירה ויביא רוח חיובית להמשך העונה".

דרוקר: העונה יכולה להיות מיוחדת

טוהר חיימוביץ' לא הצליח גם הוא למצוא הסבר הגיוני לתצוגה החלשה: "לא נכנסו טוב למשחק ולצערי אנחנו לא מצליחים לתרגם למגרש את מה שאנחנו עושים באימונים. הפציעה של פרימן היא לא תירוץ לאיך שנראינו וליכולת המבישה שהצגנו. נכנסנו לכדור שלג של יכולת לא טובה ואין ספק שאנחנו צריכים שינוי קטן, אני מקווה שהזר החדש יביא לנו את האקסטרה ויוציא אותנו לדרך חדשה".

דאוול (משה חרמון)
דיון דאוול מאוכזב לאחר ההפסד (משה חרמון)
 

קילינגסוורת': "אנחנו בשישייה הראשונה ולא אכפת לי מכל השאר"
ברק נתניה פירקה פירקה 73:92 את עירוני אשקלון, אך למרות זאת תשחק בבית התחתון, בעוד שהכחולים ניצלו הפסד של מכבי אשדוד כדי לעלות לבית העליון.

"אני חושב שהמפתח לניצחון היה השבוע האחרון של האימונים, שבהם עבדנו חזק וקשה", אמר אדריאן בנקס, "אנחנו יודעים שעכשיו הגיע הזמן הנכון להתעלות ולהגיע לשלמות מבחינה קבוצתית וכל אחד רצה לתת את הכל כדי להיות הכי טוב. עזרה לנו מאוד התוספת של וורן קרטר ואריק קמפבל. הם שחקנים מלאים באנרגיה וללא אגו שמצליחים להוציא מאיתנו את המיטב ומאז שהם הגיעו רואים את השיפור שלהם. יש להם הרבה כבוד למשחק שלי ולי יש הרבה כבוד אליהם".

צפו בניצחון של נתניה על אשקלון

דני פרנקו הוסיף: "אני חושב שהרגשנו נוח השבוע. זה שבוע שלישי ברציפות שאנחנו רצים עם הסגל הזה וזה מאוד עוזר לנו להבין אחד את השני ועוזר לנו הכימיה על המגרש. אנחנו עושים משחקים נהדרים ומשחקים מצוין. אנחנו עדיין לא קוסמים".

חכמון ובנקס (שי לוי)
חכמון ובנקס חוגגים (שי לוי)
 

עוזרו של אריק אלפסי, ראובן נייברגר, התייחס להפסד: "קודם כל אנחנו מאוד מרוצים מההישג שעשינו ובעזרתה של גלבוע/גליל העפלנו לבית העליון. אנחנו עוברים תקופה קצת פחות טובה אבל בסה"כ מאוד מרוצים. אנחנו תלויים במיצ'ל הוא שחקן מאוד דומיננטי ומשמעותי".

מרקו קילינגסוורת סיכם: "למרות ההפסד אנחנו עדיין קבוצה. קורים דברים אני משחק כבר 21 שנה ולפעמים יש גם משחקים כאלה. דוויין מיצ'ל הוא שחקן חשוב וקשה לשחק בלעדיו אבל אנחנו עדיין קבוצה. בשורה התחתונה, אנחנו בשישייה הראשונה ולא אכפת לי מכל השאר".

קילינגסוורת´ בטירוף (משה חרמון)
קילינגסוורת´. למרות ההפסד, האמריקני מרוצה (משה חרמון)
 

ג'וש קרטר: "קשה להפסיד בסוף", ברקוביץ': "נמשיך ברמה הזו"
במכבי אשדוד יכולים להיות מאוכזבים. אפילו מאוכזבים מאוד. הקבוצה של עופר ברקוביץ' הוליכה במשך כל המשחק על גלבוע/גליל, אך בסופו של דבר נכנעה והפסידה 76:74 ובעקבות כך תשחק בבית התחתון.

צפו בניצחון של גלבוע על אשדוד

ג'וש קרטר התייחס לכך: "זה קשה להפסיד בסוף - הלוואי וזה היה שונה, זה מאכזב מאוד, כבר יותר מחודש שיש לנו מטרה להגיע לטופ שש ולדעת שזה היה ממש קרוב ולא הצלחנו, מאוד קשה לבלוע את זה".

ג´וש קרטר (משה חרמון)
ג´וש קרטר. כמה אשדוד הייתה קרובה (משה חרמון)
 
עופר ברקוביץ הוסיף: "בסוף המשחק נגמר על דברים קטנים. נתכונן טוב, נמשיך לשמור על הרמה הזאת ועל ההשקעה גם במשחקים שנותרו עד הפלייאוף".
"התחלנו רע מאוד ברמת אנרגיות", הודה ליאור ליובין, "היינו צריכים לרדוף אחריהם, אבל בסוף הרבע השלישי התחלנו לשחק יותר טוב ולסגור את הפער, 6 נקודות ב-10 שניות. כל פעם נתנו להם לחזור, אבל ברגע שהצלחנו לייצר עצירות, פתחנו יתרון. זרקנו 9 שלשות בחצי הראשון, אלו התאמות שעשינו, התחלנו להבין איך לשחק במחצית השניה - במהלכה שיחקנו יותר נכון גם הגנתית ונגד האזורית שלהם".

ליובין (יניב גונן)
ליובין. מרוצה מהקבוצה שלו (יניב גונן)
 

על טראויס אמר ליובין: "הוא שחקן גאה וזה מה שנותן לו את הכוח להיות עקבי. הוא תיקן את עצמו בחצי השני. הוא מתאים לשיטה שלנו ומרגיש בנוח".
עידו קוז'יקרו סיכם בחיוך: "אנחנו חלק מהספורט הישראלי ואני שמח שהראינו הרבה אופי בלי קשר. כל הקריירה אני אומר שאין ארוחות חינם ואין פריבילגיה לנוח על זרי דפנה ולהפסיד משחק כזה. לקראת הסיבוב השלישי והבית העליון היה חשוב לנו לנצח כמו כל משחק. סימנו כמטרה להגיע לפיינל פור והדרך היא להבטיח ביתיות בפלייאוף וזה מה שאני מקווה שנעשה".

אסור לפספס
נגןהרגע המביך שהשאיר את לוקה דונצ'יץ' בהלם
הרגע המביך שהשאיר את לוקה דונצ'יץ' בהלם
נגןויניסיוס הפרנזטור של פפסי בפרסומת חדשה
ויניסיוס הפרנזטור של פפסי בפרסומת חדשה
נגןשולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
שולחן הפינג פונג החדש שמשנה את המשחק
נגןהכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
הכי יקר בפער: כמה עולה לנשנש בפורמולה 1?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */