$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

התעמלות: כסף למקסיוטה בתחרות בקוטבוס

הישראלית, שתנסה להשיג את הכרטיס ללונדון באליפות אירופה, רשמה הישג יפה על הקורה: "מקווה שאמשיך כך"

דניאל רוט  25.03.12 - 18:32
מחכה לאליפות אירופה. מקסיוטה (gettyimages)
מחכה לאליפות אירופה. מקסיוטה (gettyimages)

בחודש מאי הקרוב תתקיים אליפות אירופה בהתעמלות מכשירים ואז נדע האם לאלכס שטילוב, הספורטאי הבכיר של ישראל והמועמד לזכות במדליה אולימפית בלונדון, יהיה הנציג היחיד של הענף או שמא יצטרפו אליו ולריה מקסיוטה ופליקס ארונוביץ'? השניים צריכים לסיים במקומות 1-12 בקרב רב או 1-6 במכשיר אישי כדי להיות במשלחת הישראלית שתצעד בטקס הפתיחה. בינתיים, מקסיוטה נראית בכושר מצוין והיא בהחלט מועמדת ראויה להיות בלונדון.

  • כל החדשות, כל הסיפורים וכל התחרויות, כאן באיזור האולימפי לקראת לונדון
  • היום (ראשון) זכתה ולריה מקסיוטה במדליית כסף בתחרות מסבב גביע האתגר, שנערכה בסוף השבוע בעיר קוטבוס שבגרמניה. מקסיוטה, שהעפילה לגמר מהמקום הרביעי במוקדמות עם 13.575 נקודות, שיפרה את הישגה בגמר ורשמה 14.175 נק'.

    "אני שמחה שעברתי בהצלחה תחרות שהיא ברמה גבוהה במיוחד", אמרה מקסיוטה לאתר ערוץ הספורט, "אני מקווה שאמשיך כך ולזכות במדליות נוספות בתחרויות שמבחינתי מהוות הכנה לאליפות אירופה, שם אני מקווה לעשות את הקריטריון הישראלי ללונדון". כאן יש לציין כי מקסיוטה וארונוביץ' כבר קבעו את הקריטריון הבינלאומי למשחקים האולימפיים, אך צריכים להשיג גם את הישראלי המחמיר יותר.

    אמש מקסיוטה סיימה במקום הרביעי בשולחן הקפיצות לאחר שקבעה 13.675 נק', במקצוע שנחשב לטוב ביותר שלה. קודם לכן היא קבעה במוקדמות של שולחן הקפיצות תוצאה טובה מאוד של 14.025 נקודות. במדליית הזהב במקצוע זה זכתה בריטני רוג'רס מקנדה.