שתף קטע נבחר

אחמד סבע: "נסיים במקום השני? זה תלוי בנו"

חלוץ מכבי נתניה, ששוב הבקיע, הפעם ב-0:2 על אשדוד, אופטימי: "אנחנו קבוצה טובה במומנטום טוב". בקבוצה מקווים שיצליחו להשאיר לעונה נוספת את מוגרבי, שזכה למחמאות

"מהניצחון על רמת השרון, בו הבטחנו את ההשתתפות בפלייאוף העליון, קיבלנו ביטחון. אנחנו נהנים מכל רגע במגרש ויש לנו מאמן גדול שלא מחסיר לנו כלום. אנחנו בתקופה טובה ואנחנו רוצים לשמור על היכולת הזו עד לסוף הליגה", כך הסביר היום (א') ל-ynet ספורט, אחמד סבע, קפטן מכבי נתניה ומלך השערים של הליגה, את התקופה הנהדרת של קבוצתו.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

הניצחון אתמול של נתניה,2:0 בחוץ על מ.ס. אשדוד, העלה את החבורה של ראובן עטר למקום השלישי בטבלה, עם מספר זהה של נקודות כמו שיש לשנייה בטבלה הפועל ת"א. אפילו מאמן האדומים, ניצן שירזי, החמיא לקבוצה מעיר היהלומים כשאמר: "נתניה במומנטום מטורף בשבועות האחרונים ומנצחת כל הזמן. היא מציגה כדורגל טוב מאוד אבל יהיה לנו עוד מפגש איתם. אם נעשה את העבודה שלנו נהיה במקום השני".

 

סבע, שכבש אתמול את שערו ה-19 בליגה, מאמין בחבריו שישיגו בסיום העונה את המקום השני בטבלה: "נצליח לקחת את המקום השני? אני חושב שהכל תלוי בנו. אנחנו קבוצה טובה במומנטום טוב. יש לנו סגל לא רחב, אבל אם נשמור על המומנטום הזה וכל השחקנים יהיו בריאים, אנחנו יכולים לעשות את זה ולסיים במקום השני".

 

על המשחק באשדוד, אמר סבע: "בהתחלה אשדוד שלטה ואני לא יכול להסביר למה. אני באמת לא יודע מה עבר לנו במחצית הראשונה,

אולי קצת עייפות. במחצית השנייה ראובן דיבר איתנו ויצאנו למשחק כמו מכבי נתניה של התקופה האחרונה ולשמחתי הצלחנו לכבוש פעמיים ולנצח. כל גול שאני כובש זה מרגש ונותן לי עוד ביטחון וחשק לתת עוד גולים".

 

מלבד סבע, שכאמור כבש את אחד השערים וזכה למחמאות, גם חן עזרא ופיראס מוגרבי, שנמצא לאחרונה בתקופה נהדרת ובישל אתמול את שני הגולים, קיבלו שבחים על הופעתם. מוגרבי עצמו טרם האריך את חוזהו בקבוצה, אך בנתניה מקווים שהם יצליחו להשאירו ופגישה נוספת בין נציגיו לבין ההנהלה צפויה להתקיים בקרוב.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: מור שאולי
אחמד סבע חוגג באשדוד
צילום: מור שאולי
מומלצים