שתף קטע נבחר

בעלי ראשל"צ: "סיוט, השוער היה אומלל"

חדד התקשה לעכל את ה-5:2 לרמה"ש: "איך קורה שבמשחק על החיים שלנו אף שחקן לא מגיע?". שחקן: "התביישתי"

בהפועל ראשון לציון היו בהלם אחרי התבוסה 5:2 לעירוני רמת השרון אמש (ש') במסגרת המחזור הראשון של הפלייאוף התחתון. הבעלים רון חדד הגדיר את המשחק כ"סיוט".

 

 

"משחק ההגנה היה מזעזע, השוער היה אומלל", המשיך חדד, "אי אפשר לקבל כאלה גולים. איך קורה שבמשחק על החיים שלנו אף שחקן לא מגיע? יש עוד 18 נקודות בקופה. אם לא נצבור לפחות חצי מהכמות אין לנו סיכוי".

 

"עכשיו צריך לנסות ולהרים את השחקנים לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים. זה לא יהיה פשוט", אמר הבעלים, "משחקי הפלייאוף צריכים להיות כולם באותה שעה,

ולא ברור לי למה זה לא ככה".

 

התמונה בחדר ההלבשה אתמול היתה קשה ואף אחד לא צייץ. אחד השחקנים אמר הבוקר ל-ynet ספורט: "התביישתי. אפשר להפסיד, אבל ככה? לספוג חמישה שערים מקבוצה כמו רמה"ש במשחק על החיים שלנו זה קטסטרופה. האוהדים לא יסלחו לנו על זה".

 

המאמן אייל לחמן אמר אתמול בסיום המשחק: "הפתיחה שלנו היתה מזעזעת. היתה לנו אשלייה שעלינו על דרך המלך. משחק ההגנה שלנו התייצב אבל שוב קרסנו. מבחינה התקפית שיחקנו טוב. מבחינה הגנתית היינו מחרידים. עכשיו נצטרך לעבוד קשה גם מבחינה מנטאלית". על ההרחקה של דודו אברהם אמר לחמן: "הרחקה מיותרת. השופט יכל להתעלם. אבל כשלא הולך, אז לא הולך עד הסוף".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
רון חדד
צילום: אורן אהרוני
מומלצים