שתף קטע נבחר

שלומי דורה: "חלאיילה וראדי הם ילדים גדולים"

ביום שאחרי ההפסד 2:0 למכבי חיפה, מאמן בני סכנין ניסה להרגיע את האווירה המתוחה בעקבות הריב בין שני הקשרים שלו: "אני בטוח שהכל הסתדר". במועדון כועסים על הקהל: "הם שכחו שהגענו לפלייאוף העליון בניגוד לכל הציפיות"

ההפסד 2:0 למכבי חיפה לא הפתיע את אנשי בני סכנין, שסבלו משבוע קשה בשל האווירה המתוחה מחוץ לכר הדשא. האירוע הבולט ביותר היה הריב בין הקפטן חאלד חלאיילה למהראן ראדי, שעלה מדרגה עוד ב-3:3 עם אשדוד בשבוע שעבר, על רקע זהות בועט הפנדלים.

 

עוד ב-ynet ספורט:

  

כזכור, אתמול (ש') בעט את הפנדל חלאיילה, ובסופו של דבר גם החמיץ אותו. בקבוצה ינסו לסיים עוד היום את המתיחות הקשה בין שני השחקנים. המאמן שלומי דורה, שכבר שוחח עם כל אחד מהם בנפרד, מנסה למצוא פתרון למצב על מנת שלא ישפיע על המערכת וידרדר את מצב הקבוצה דווקא בשלבים המכריעים של העונה. 

 

דורה אמר ל-ynet ספורט: "חאלד ומהראן הם ילדים גדולים, שיידעו להסתדר. שניהם בועטי הפנדלים של הקבוצה וחלוקת הבעיטות לא צריכה להיות שלי.

אני בטוח שהכל יסתדר". ראדי סובל משבר נוסף בשוקית ועלה לשחק אתמול מול חיפה עם זריקות. בקבוצה החמיאו לקשר על התנהלותו במהלך המשחק, כשלמרות המתיחות בינו לבין חלאיילה הוא פנה לאוהדים שקיללו את הקפטן וביקש מהם להפסיק.

 

בקבוצה העבירו ביקורת על חלק מהקהל, שבחר לעודד את קפטן מכבי חיפה יניב קטן, לאחר כיבוש השער: "אנחנו אלה שהרמנו להם את רף הציפיות בתחילת העונה", אמר אחד השחקנים. "המטרה הייתה להישאר בליגה ואנחנו הגענו לפלייאוף העליון בניגוד לכל הציפיות. חבל שהקהל ממורמר במקום להנות ולעודד".

 

בקבוצה מאוכזבים מגואל דמאו, שמפגין לאחרונה יכולת ירודה יחסית לזו שגילה כשהגיע למועדון. לאחר ההפסד החליט המאמן שלומי דורה לבטל לשחקניו את היום החופשי וקרא להם לאימון.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
שלומי דורה
צילום: אורן אהרוני
מומלצים